På chefen släpper mig fram till 1330 så får kriga tills dess sedan e det färdiglek och hem å städa
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Det är lite missvisande i spelavgifter tyvärr.
Avgift 50:- (är för vsaf medlemmar på aktuellt spel). Vsaf medlem 200:- (Är vad det kostar att bli medlem i föreningen 12mån) Vsaf årsmedlem 800:- (Är vad det kostar att bli medlem samt spela gratis i 12mån). Gäst 60:- (Är vad det kostar för en icke medlem att spela på aktuellt spel)
Vi har i styrelsen sagt sedan tidigare att detta ska förtydligas vid nästa uppdatering.
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Förnamn: Tom
Efternamn: Lindahl
Jag kommer. Jag tampas med efterdyningarna av en lunginflammation, så jag kommer att vara den late killen som promenerar runt i skogen i eget tempo och kanske sitter lite extra länge i respawn.
Blev medlem: 18 maj 2006, 18:10 Inlägg: 2132 Ort: Johanneberg i Göteborg
Förnamn: Peter
Efternamn: Wiren
Förtydling är som sagt nödvändig..
Markavgift 50:- (är för vsaf medlemmar på aktuellt spel). Vsaf medlemsskap 200:- (Är vad det kostar att bli medlem i föreningen 12mån) Vsaf årsmarkavgift 800:- (Är vad det kostar för att spela gratis under resten av det pågående året, under förutsättning att man är medlem). Markavgift Gäst 60:- (Är vad det kostar för en icke medlem att spela på aktuellt spel)
Man kan alltså ha betalat årsmarkavgift men inte vara medlem eftersom medlemsskapet har gått ut. I detta fall kan man inte utnyttja sitt årsmarkavgift förrän man betalat medlemsskap, utan betalar 60:-.
Betalar du 1a januari så kostar det alltså 1000:- att spela gratis under hela året.
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
På villkor att min allergi inte biter sig värre imorgon så tar jag med en kronograf. Tar även med lite vit eltejp som kan agera vita band om det saknas medtagna textilvarianter.
Har någon har, och vågar antaga att jag kommer imorgon, några 0.28-kulor att sälja vore det gött.
jaja om ngn ska med så har jag plats i bil åker från änggården åker ioffs hem lite tidigare runt 13 typ
mats 0735153932
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
mmm gaffeltrycken behövs upp till zone juuuu ska bara spela i typ 2 timmar fan det blir till att byta vapen efter varje magg och ett satans släpande på vapen å magg iofs kul å satans cooolt':);)
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Var sugen på att lira imån (eller ja.. idag, eftersom vi passerat 00:00) meeen eftersom RSM inte hade AK5C i lager här i Göteborg blev jag så deppig att jag tog till flaskan.. Så att ja.. imån kommer man ju då att vara bakis. Det är inte kul att spela när man är bakis, gjort det innan och det suger.. Plus jag pallar inte med min M16, den är bajs
Tackar för ett grymt spel idag. Lite kort för min del men roligt som fasen, spec då vi "vårt" lag hade riktigt bra radiotjöt och en bra ledare. Gryymt. Kör vi samma i falkenberg kommer vi äga stället i år och dar,,
Pssst. Iofs liiite blött på sina ställen men men
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori