Verkar inte som mina Lipo batterier hinner komma till helgen:-( Någon som har ett extra att låna ut på söndag?? Typ 7,4 eller 11 v som passar en g36 med liten tamiya kontakt??
Inläggsrubrik: Re: Frysande flaggor - Söndag 27 Januari 2013
Postat: 24 jan 2013, 20:52
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Heads-up: Jonas bokade två bössor i mån att dessa finns tillgängliga. Jag har själv två lånebössor hemma men enbart en fungerar för skrivande stund. Med lite flax så får jag igång bössa nummer två imorgon.
Har någon en snökappa över? Trodde inte att jag skulle kunna vara med så har inte fixat:/
-> totte , har ett 7,4V nihm batteri du kan låna om du vill. Det höll nääästan hela container yard i -10. Har bara hunnit fixa lipo åt mig själv än så länge.
Har någon en snökappa över? Trodde inte att jag skulle kunna vara med så har inte fixat:/
-> totte , har ett 7,4V nihm batteri du kan låna om du vill. Det höll nääästan hela container yard i -10. Har bara hunnit fixa lipo åt mig själv än så länge.
Du är en ängel! Om du har lust att ladda det och ta med så är jag dig evigt tacksam:-)
Har med en extrabössa om ngn behöver. Mp5 alt en ak5 gamla mod
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Du är en ängel! Om du har lust att ladda det och ta med så är jag dig evigt tacksam:-)
Inläggsrubrik: Re: Frysande flaggor - Söndag 27 Januari 2013
Postat: 27 jan 2013, 08:14
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Jag har med mig kronograf. Räkna med att jag har med mig kronograf stadigt i fortsättningen. Om inte annat brukar ju eXedit vara bra på att ha med sig sin.
Tackar för ett kul spel. Vaierande stridsmoment och lite leta söka fi fundera panga gå runt osv. Kul. Ps ngn som tog hand om min sjukvårds armbindel. Totte du e lite misstänkt pm om du har den el ngn annan. Kramas. Mattan
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori