Förnamn: Nils
Efternamn: Abrahamsson
Då våran kära Borka ska spendera Lördagen med något onödigt icke airsoft relaterat så för jag försöka styra upp något. Blir nog extremt liknande tidigare Lördagar om inte någon känner att det är pest och pina.
Senast redigerad av eXedit 21 nov 2012, 23:21, redigerad totalt 1 gång.
Förnamn: jonas
Efternamn: partanen
AS bra! mig lär du se;) men jag kan inte anmäla flera?! jag skriver att jag vill ha en lånebössa då en polare till mig vill ha. tar med 2 personer! men kan inte skriva upp så det syns i listan-.-
Skulle det vara OK om jag kom ut om jag kan? dvs om jag inte anmälde mig men kanske kommer ändå? jag har nämligen haft lite varierande problem med reumatismen på sistone, vissa dagar är det gött vissa dagar är det som att lederna sprängs kontinuerligt, så det är lite svårt att veta i förväg Sen vet jag inte om jag räknas som nybörjare men har inte spelat aktivt sen jag blev reumatiker typ så det borde ju funka ändå :3
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Inläggsrubrik: Re: Nybörjarspel:Polygripens återkommst - Lördag 24 November
Postat: 21 nov 2012, 23:47
Förnamn: Anders
Efternamn: R
F*******N vill så gärna gå men de blir så jävla tight så får se hur det blir.. nya bössor och annat gear har vi fått in nu jag å brorsorna så det är stor chans att vi dyker upp men som sagt: får se
_________________ "The strength of the team is each individual member. The strength of each member is the team."
Jupps dyker upp måste prova gilllliiieen som prylats på och mp5 an som varit hos doktorn
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Inläggsrubrik: Re: Nybörjarspel:Polygripens återkommst - Lördag 24 November
Postat: 22 nov 2012, 23:29
Förnamn: Anders
Efternamn: R
Haha ja lurvski vi försöker men han har ju alltid så "mycket" att göra plus att för detta spelet så finns ju inga mer lånebössor kvar men vi får nog ut honom i skogen så småning om
_________________ "The strength of the team is each individual member. The strength of each member is the team."
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori