Förnamn: David
Efternamn: Englund
Det blir spel på söndag!
Denna söndag kommer det spelas ett grundläggande capture the flag spel med två sidor.
Vi kommer flytta försvarspunkterna från de platser vi använt de senaste veckorna för att skapa mer utrymme runt respawnpunkterna.
Detta spel är medel-lämpligt för nybörjare. De erfarna grupperna som dyker upp kommer få räkna med att inte spela med andra erfarna grupper. Inga grupper kommer dock splittras. Om det är svårt att balansera antalet erfarna per sida så får den sidan med det lägsta antalet erfarna ett större totalt antal spelare.
Nu är det bara att släppa datorn och göra något minnesvärt denna söndag!
/David
_________________ Kassör VSAF
Senast redigerad av spjuver 09 nov 2012, 21:10, redigerad totalt 2 gånger.
Inläggsrubrik: Re: Capture the flag, söndagsspel 11/11
Postat: 09 nov 2012, 08:15
Förnamn: Nicklas
Efternamn: Fredriksson
Bra intiativ. Men om spelet skall var i Bergsjön och ett VSAF spel som jag fattar det så måste man vara medlem för att kunna arra där. se länk: http://www.vsaf.se/index.php?p=2
Inläggsrubrik: Re: Arrangör saknas till söndagsspel 11/11
Postat: 09 nov 2012, 12:52
Förnamn: Marcus
Efternamn: Liffner
Fattar inte, finns det arrangör eller inte? Jag kan tänka mig att hjälpa till då kompis grupperna på berget verkar ganska tajta och jag inte vill göra något dåligt intryck och ställa upp som arrangör i sista sekunden utan att ha ett igenom tänkt spel.
Och så har jag ju det där lilla problemet att jag inte har något vapen som fungerar, funderar på att ta med kameran ist om den som arrangerar tillåter det Om man inte kan låna något hyfsat av någon.
Postat: 09 nov 2012, 13:46
Förnamn: Anders
Efternamn: R
men kan inte någon som är medlem lägga upp det på kalenden så att det finns där så hjälps alla åt istället och gör det till en bra dag istället för att vänta på att någon annan arrar!
_________________ "The strength of the team is each individual member. The strength of each member is the team."
Postat: 09 nov 2012, 13:51
Förnamn: Marcus
Efternamn: Liffner
Jag känner att man bör kunna ta hand om ett event om man skapar det. organisera spelet och ta hand om folk som inte vet vad som ska hända och se till att spelet blir av. Man bör inte skapa ett spel och hoppas att andra tar tag i det på plats.
Postat: 09 nov 2012, 16:27
Förnamn: Joakim
Efternamn: Paun
Hejsan!
Vi är minst fyra i mitt gäng som har planerat att komma om det blir av på söndag.
Jag är medlem, men blev det nyligen. Vi har aldrig varit och spelat i bergsjön. Jag hade tänkt mig att arrangera i framtiden, MEN jag vill spela där ett par gånger först och prata med folk som har arrangerat förut, INNAN jag biter tag i arrangera själv. Vill känna att jag har grepp om vad som gäller för ett arrangemang, just därför vill jag diskutera saker och ting med erfarna arrangörer först.
Vi håller i alla fall tummarna för att det blir av på söndag.
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Vinglade precis upp ur sängen med snor i näsan och en host i halsen... Trodde fan förkylningen var borta men den låg bara och lurpassade! Så inget spelande blir det för min del idag, tyvärr...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori