Förnamn: Stefan
Efternamn: Karlsson
Nu vet jag med mig att jag alltid överplanerar och söker fakta i överflöd till saker och ting som jag företar mig. Och tyvärr har jag inte tid med det under denna veckan. Fotar Gothia Cup, så det känns som man hanterar bilder dygnet runt...
Men hjälpa till kan jag. Och jag skall säkert kunna planera fram nåt roligt till en annan dag...
/Stefan
_________________ ODA 162 18Z ---------------------------------------- Observe everything, admire nothing!
Förnamn: H
Efternamn: A
Jag skulle arra om det inte vore för att jag jobbar natten till söndagen. Jag kommer ut och spelar ändå men klarar inte av att ansvara för pengar osv när jag inte sovit. Hoppas Spunk eller nån annan "rutinare" kan arra.
Se till att anmäla er till Broken Arrow i kalendern den 29:e som Kenny börjat fila på!
Sport skrev:
Med tanke på att det är semestertider och allt så kanske man kan passa på att arra fler än ett spel i veckan nu snart.
Det kanske inte blir de folktätaste spelen men det behöver inte betyda att de blir mindre roliga!
Jag spelar gärna mitt i veckan!
_________________ “Any group is weaker than a man alone unless they are perfectly trained to work together.” ― Robert A. Heinlein, Starship Troopers
Senast redigerad av Page 19 jul 2012, 10:47, redigerad totalt 1 gång.
Förnamn: T
Efternamn: S
Jag tror säkert spunk lägger upp ett idag/imorgon, om inte det så kan säkert Borka fixa ett spel. Det funkade ju fint förra gången!
Ang. Spel mitt i veckan så är väl denna tiden ganska optimal då många faktiskt är lediga. Andra tankar jag har är väl om man skulle ta och köra något lite längre söndagsspel, vanlig start och sedan fram till 22-23 tiden iaf.
_________________ "Perhaps Rome fell the same way. On a sword of misadventure, made by its own lies and delusion."
Förnamn: H
Efternamn: A
Sport skrev:
Jag tror säkert spunk lägger upp ett idag/imorgon, om inte det så kan säkert Borka fixa ett spel. Det funkade ju fint förra gången!
Ang. Spel mitt i veckan så är väl denna tiden ganska optimal då många faktiskt är lediga. Andra tankar jag har är väl om man skulle ta och köra något lite längre söndagsspel, vanlig start och sedan fram till 22-23 tiden iaf.
Båda alternativen passar mig perfekt.
Sen så menade jag så klart den 29e och inte den 27e i tidigare inlägg
_________________ “Any group is weaker than a man alone unless they are perfectly trained to work together.” ― Robert A. Heinlein, Starship Troopers
Förnamn: Stefan
Efternamn: Karlsson
För min del så är jag med på både längre spel och spel på vardagar. Vardagar kan jag året om eftersom jag jobbar natt...
Dock har jag svårt att vara med fram till 22 på söndagar, återigen på grund av att jag jobbar natt. Men på en lördag hade det vart najs. Kanske till och med ett spel från lördag förmiddag och fram till söndag lunch hade vart najs...
/Stefan
_________________ ODA 162 18Z ---------------------------------------- Observe everything, admire nothing!
Förnamn: Sebastian
Efternamn: Faltin
Går det att diskutera det här med respawn och söka upp befäl med dödsduk etc? jag och några till som var spelsugna känner att det inte är allt för intressant..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori