Spelarna delas upp i tre jämna sidor. Två av dessa sätts ihop till en tropp och anfaller den ensamma gruppen. Efter denna strid så roterar vi så att en anna grupp försvarar osv.
Förnamn: Hans
Efternamn: Sanell
Ja samma här Traxx... Om någon orkade dra med sig en chronograf så vore det gött också, vet inte exakt vad bössan har för hastighet mer än vad förra ägare sa...
Förnamn: Gustaf
Efternamn: Lindqvist
Jag ska vara chaufför på 50 års kalas på natten till söndagen, så jag får se ifall jag kan komma. men ifall det skulle va fallet så skulle jag gärna hänga på donken varianten : )
Jag ska vara chaufför på 50 års kalas på natten till söndagen, så jag får se ifall jag kan komma. men ifall det skulle va fallet så skulle jag gärna hänga på donken varianten : )
Förnamn: Henrik
Efternamn: Abrahamsson
Maneskiold skrev:
Jajjamän! Tackar så mycket! Jag är vid MCD Partille vid 09:30. Rattar en svart Pegga 107.
Traxx skrev:
Maneskiold skrev:
Please be gentle, it's my first...
Kör från Alingsås (E20 från Sthlm)...någon som kan möta upp sista biten så jag hittar dit? Vill bara hinna i tid...
Jag åker från Landvetter och över Partille till Bergsjön. Jag kan möta upp dig vid typ Mc Donalds i Partille om du hittar dit?
Yes! Rattar en stylad silver V70 men ta mitt nummer ifall. 0704-834434. Du kommer nog antagligen se mig stå utanför bilen med M90 ställ. Men du jag tänkte vi kan mötas istället vid macken brevid (Statoil eller om det är OKQ8???). Finns mer parkeringar där på framsidan än va det gör på donkan!
Förnamn: Hans
Efternamn: Sanell
Förresten har vi fått bekräftelse att arrangören alternativt någon annan i föreningen kommer ta med sig kulorna som folk här nu skriver att de/vi gärna köper? Så man inte kommer på söndag och är sen visar det sig att man har bara sina 200 kulor som är kvar sen tidigare spel istället för en hel extra påse...
Bara för att det finns i föreningslokalen så betyder väl inte det att de kommer tas med antar jag?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori