Förnamn: Patrik
Efternamn: Zetterlund
Jag söker en pistol modell IMI Jericho 941, tillverkare KWC. Har troligen tappats mellan safezone och parkeringen. Hade blivit överlycklig om den kom till rätta!
Mvh Patrik
FANN DEN! *HAPPY HAPPY! *
_________________ Nordland.
1:Som krigshistoriskt intresserad så blev mitt nick blev Nordland, som stred under VK2 mot överväldigande odds med inte gav med sig.
2: Angående Azov så är det reenactment iom att Azov stridit i Flecktarn och med vapen från väst.
Förnamn: T
Efternamn: S
ZetaORRO skrev:
Tappade ett MK23 magasin den 8/10 i bergsjön. Bör vara märkt med ett Z (eller N beror på vilket håll man kollar på ) på botten plattan.
Det som hittades har ett z i botten. Jag lägger det i väskan så följer det med till spelen. Det är bara att påminna mig under ett spel ifall jag glömmer det.
_________________ "Perhaps Rome fell the same way. On a sword of misadventure, made by its own lies and delusion."
Hittade dummy ammunition på Bockaby i hus B1 idag. Beskriv ammotyp och hur många du saknar så kan jag lämna på spel antingen bockaby eller möte i Borås.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori