nope tror inte det bare te å köre på typ kanske inte highcap men sedan så toro jag det ska vara att kötta på
åtekommer imon med svar
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Inläggsrubrik: Re: 13/1 after julmatmagenstora kill. airsoft banan falken
Postat: 11 jan 2013, 10:30
Förnamn: Krille
Efternamn: Svensson
Vi säljer följande på banan:
-Kulor, Green Devil, JBU & G&G -ASG Green Gas -Diverse AEG'er och GBB pistoler -Tornado granater -Kläder och diverse gear -Kängor
Vi har även ett bra sortiment av läsk, godis och energidryck samt avtal med en lokal pizzeria om man inte orkar ta med sig egen mat.
Övrigt gällande den massiva regeldiskussionen som varit så vill jag poängtera att det är våra regler som gäller, alltså max 109,9 m/s. Alla vapen kommer att chronas, även sidearms. Som tidigare poängterats så är det fullt tillräckligt att ligga på 80-90 m/s då avstånden ofta blir ganska korta.
Speluppläggen kommer att variera så det kommer bli spel med både auto och endast semi.
Tack alla många goa strider å glatt humör på alla idag. Riktig kul resultat av dagen 5 sönderskjutna sikten, 1 kamera sönderskjuten, en halv framtand å ett gäng blodiga ansikten. Själv klarade jag mig med ett gäng blåmärken. Får göra om detta snart igen:). Åter tack alla. Å tack för garage striden. Riktigt kul och glada miner när vi äntligen fick ut varanda
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Inläggsrubrik: Re: 13/1 after julmatmagenstora kill. airsoft banan falken
Postat: 13 jan 2013, 23:23
Blev medlem: 18 maj 2012, 22:47 Inlägg: 4 Ort: Lindholmen, Göteborg
Förnamn: Jonas
Efternamn: Odman
Även jag tackar för ett roligt spel idag. Kul med många korta scenarion! Tog inga bilder men ska se om jag kan fixa ihop ngn liten film, hann dock inte filma så mycket innan linsen fick sig en direct hit och sprack :/
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori