Inläggsrubrik: Re: 13/1 after julmatmagenstora kill. airsoft banan falken
Postat: 30 dec 2012, 13:48
Förnamn: Bjorn
Efternamn: Remning
Lägger min röst för granater! Vore ett kul inslag och skulle ge ännu en dimension till spelet. Samt att Thunder sound flash bangs skulle passa till min tilltänkta outfit
Precis beställt tornados och enola granater. Men är det ngn som har eller känner till ngn som har tillgång till roligheter tup sådant som smäller och ryker;)
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Oki Ta med hörselskydd Så spränger vi utav bare den
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Inläggsrubrik: Re: 13/1 after julmatmagenstora kill. airsoft banan falken
Postat: 30 dec 2012, 22:40
Förnamn: Linus
Efternamn: Persson
Kom nyss hem efter ett helt sjukt kul spel på deras bana !
hoppas vi köra samma respawnsätt som vi körde idag ( spawn när x antal spelare kommit in i spawnen ) , blev en helt annan spelkänsla , man slapp stå i spawn halva matchen haha.
sen de med granater , på den banan skulle jag rekommendera så som dom i Falkenberg kör , endast tornado, " vanliga " granater hade bara blivit tråkigt då de är så tät mellan varje vägg. man behövde inte ens granater för att röja sig framåt.
Okin ska kolla lite dem hur det e tänkt för oss.. Verkar vara kul och fartfyllt. Här ska kastas plast å granater utav h,,,te:)
Kan vi inte ge fasen i respawn o köra bärsärk i två timmar lite fika å sedan vrål kriga:):):). Ska bara köpa 467st magg till;) "ironi"
För kännedom så har jag två platser i bilen ner å upp
Om jag inte missminner mig så e säk typ 0 mtr 110 ,20 Så ordentliga brillor å ngt gött på huvudet samt ngt runt halsen kan vara gött, O ska vi som vi nu ska , leka med granater så hörselskydd, vilket kan vara bra med för ev bb,s i örat.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori