hej är rätt ny på airsoft och jag undrar om det går att betala på plats i kvistdalen denna lördagen? (är även första matchen jag kommer spela för övrigt )
Inläggsrubrik: Re: 16/4 lördag combat mission i kvistdalen
Postat: 13 apr 2016, 11:34
Förnamn: B
Efternamn: E
Jag funderar på att dela upp oss i 5 grupper. Då kommer 3 anfalla 2. Återkommer när jag funderat på detta en smula.
Det som krävs är att det finns gruppchefer och stf gruppchefer i varje grupp. På lördag bör detta utses och vara klart.
Vore också toppen om vi kunde få fram några som är intresserade och har förmågan av att leda pluton/tropp. Spelet kommer att bli så mycket bättre då samt att man som ledare får tillfället att leda en större enhet!
Postat: 13 apr 2016, 11:37
Förnamn: B
Efternamn: E
Ni som inte spelar med ett lag under detta spel, vill ni slås ihop till en grupp? Har vi då också någon frivillig på gruppchef resp. stf gruppchefs positionerna?
Postat: 13 apr 2016, 13:13
Förnamn: Mikael
Efternamn: Axelsson
Funkar fint för mig. dom som har ett lag lär ju få ett bra flyt i spelet om dom är själva, så får vi andra kämpa på så gott de går;) har man nån chans med ett pumpgevär tror ni? eller ska man kanske låna/hyra?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori