Förnamn: Jonathan
Efternamn: W
Jag är lite intresserad av vad folk tycker om att spela i mörker, om vi skall avbryta tidigare eller vill folk spela sista halvtimman/timman i mörker? isåfall kan vi kanske kolla på att markera punkterna med nått ljus och liknande? skriv gärna hur ni känner och tycker om detta
Blev medlem: 11 okt 2013, 11:18 Inlägg: 1651 Ort: Le Göt du Burgh
Förnamn: T
Efternamn: B
VSAF har ju haft mörkerspel i Kvistdalen iår, det gick ju relativt bra. Lite kul med omväxling, men inget jag vill göra vecka efter vecka. Blinkande lampor tror jag dock inte på.
_________________ 7.62, When diplomacy fails. -Ordförande VSAF
Förnamn: Jonathan
Efternamn: W
nä de förstår jag men vi snackar väll typ 2 till 2 och1/2 timmars spel i dagsljus och 1/2 till 1 timmas spel i mörker isåfall, så det kommer ju inte enbart bli ett mörker spel
Blev medlem: 07 jun 2014, 15:00 Inlägg: 90 Ort: Rydboholm - Borås
Förnamn: Daniel
Efternamn: Nordh
Jag tycker att det kan vara okej att köra med som vi gjorde igår, ca 30 min i skymning. Tror nog att lite av problemet ligger att många in är förberedda för det bara, med lampor etc. Men ja som tidigare finns det ju en risk att det blir lite statiskt när det är en så tydlig fördel att ha sin lampa släkt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori