Inläggsrubrik: Re: Det är kullarna jag vill ha! - Söndag 4 Augusti 2013
Postat: 03 aug 2013, 12:39
Förnamn: Kim
Efternamn: Alexandersson
VIKTIGT!
Jag har gått och blivit sjuk, så jag kommer INTE dyka upp i morgon! Men ni är en hel del som kommer och det finns säkert någon som är villig att ta på sig ansvaret för spelet istället för mig!
Skriv här på forumet ifall någon är sugen på att ta över, väldigt tråkigt om det blir inställt för alla bara för jag är sjuk!
_________________ There's 52 ways to murder anyone! One or two are the same and they both work as well
Postat: 03 aug 2013, 22:07
Förnamn: Demircan
Efternamn: Tas
Hi,
I know it's kind of late but I can't seem to find a gun for the game tomorrow and am wondering if someone could bring an extra gun for me to rent/borrow?
Postat: 04 aug 2013, 17:42
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Tack alla för gött spel. Vi behöver bara få in rutin på att man säger till arr när man går hem, för då vet vi om någon lämnat eller om de är kvar nånstans ute i skogen.
Också kul att se gamla SRT ute i skogen igen, och parabellum med en stor styrka. Prestige, häftigt med en tung grupp som jag hade förmånen att slippa slåss emot i nån större utsträckning och STRV också så klart. Kul att lagen är ute och visar upp sig, helt enkelt
Bra humör, och bra krigat Janusz
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Postat: 04 aug 2013, 18:21
Förnamn: B
Efternamn: E
Bra uppstyrt spel på kort varsel, gött Kenny. Håller med Janosz, kul med mycket folk både nya som gamla spelare som lag. Från att ha tappat många spelare så känns det som att vsaf spelen blir allt bättre och med mer folk och allt vassare spelare! Jätte kul!
Postat: 04 aug 2013, 20:39
Förnamn: Peter
Efternamn: Widen
Prestige Tackar och bockar för Trevligt och BRA motstånd, Bra träfftagande ifrån båda lagen , märkte inget klagomål eller dyligt ifrån något ( kanske något "FAN,Helvete" kanske man hörde mellan buskarna ) Bra räddning på arr av spelet !
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori