Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Tydligen så får jag inte jobba övertid imån då det överskrider några regler, jobba för mycket? total bullshit! Så jag kommer ut och kastar plast med er glada maniska krigspittar!
Om någon har vägarna förbi antingen hjalmar eller nisse och har plats i bilen så hade det uppskattats om man kunde åka med. Bensinpengar tillkommer självklart.
Tydligen så får jag inte jobba övertid imån då det överskrider några regler, jobba för mycket? total bullshit! Så jag kommer ut och kastar plast med er glada maniska krigspittar!
Om någon har vägarna förbi antingen hjalmar eller nisse och har plats i bilen så hade det uppskattats om man kunde åka med. Bensinpengar tillkommer självklart.
Typ 0915-30 vid nisse?? Funkar det
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Förnamn: Adrian
Efternamn: Ekedahl
Skulle behöva låna ett li-po batteri 7,4 volt tamiaya, för en kamrat hittar inte sitt mitt i flytten. Vet att det är lite i sista minuten men hade varit kanon ifall det finns ett att låna.
Förnamn: Peter
Efternamn: Sporrong
Jokorne skrev:
Skulle behöva låna ett li-po batteri 7,4 volt tamiaya, för en kamrat hittar inte sitt mitt i flytten. Vet att det är lite i sista minuten men hade varit kanon ifall det finns ett att låna.
Pm Borka och fråga
_________________ Flykt Överlevnad Motstånd Framåt, ära, blanka don
Förnamn: anton
Efternamn: hultmark
Som vanligt sent men löser sig inte med vapen tills i morrn (Min m4 ligger på cz i Höör några dagar till...) någon som har något som avfyrar plast som jag kan hyra!?) hade gärna filmat med men kommer inte åt laddaren till kameran...) knas.. /M90 P4
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Jag har två påsar 0.25 som kommer med imorn, men Totte och Nicke var snabbast. Jag har egentligen inget bollager, så det var bara tur. Ska kanske börja ha lite 0.25 hemma...
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Förnamn: Camilo
Efternamn: Quiroga
Två sista minuten (Tigers) anmälda. Tar med min Hagla (3 skotts) plus en näve patroner, halvmask och glasögon ifall nån behöver låna, tyvärr kommer jag inte åt de andra reservvapnen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori