Förnamn: Per
Efternamn: Andreasson
Spela är det vi skall göra! Att spela på inomhusbanor kostar 250kr per dag. Så varför inte ta det här också?
Kör på istället. Föreningen har ju fett med överskott så varför inte lägga detta på VSAFs medlemmar! Det är ju en ny mark och det dräglar i munnen på folk när man pratar om nya marker!
Förnamn: Nils
Efternamn: Abrahamsson
Vill man slösa pengar någonstans så är nog inte paintballfabriken rätt ställe. Att köra paintball där är skoj men våra vapen går för bra för det stället.
Förnamn: Linus
Efternamn: Persson
Men om våra vapen är för starka för de stället är de ju bara att ställa kravet endast CQB , de är väl inte så stor skillnad på paintball och cqb , förutom ROF ( aldrig spelat paintball men ser ut som de är lite kraft i dom )
Förnamn: kenny
Efternamn: F
Ang. Mellanskillnaden skall kolla upp detta med spelutveckingsgruppen i vsaf. Sist så var det OK med janoz och styrelsen så hoppas det kvarstår. Vid har väl ett mini antal där med typ 70 pers eller något sådant. Jag kollar upp en en gång.
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Förnamn: kenny
Efternamn: F
För att inte beslasta varan kasör går pengarna till mig ,sedan paintbollfabriken. Jag lägger upp alla som betalar på forumet så ni vet vem är klar för spel.
Förnamn: Robert
Efternamn: Kindstrand
Synd med det datumet. Det är nåt storspel i Örebrotakten som suger grymt mycket spelare...
Nästa gång(om det blir nån) så kolla kalendern på airsoftsverige.se så det inte krockar med nåt storspel. Nu jobbade jag ju ändå den helgen men det hade fan vart sjukt kul att köra på banan, den verkar ju grymt rolig!
//Byggs
_________________ [Shitfaced]Byggan callsign Sierra Bravo Why drink moderate, when you can get shitfaced!?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori