Inläggsrubrik: Re: Söndag 7 / 4 ---------- Payback time is Here
Postat: 06 apr 2013, 10:33
Förnamn: Richard
Efternamn: Larsen
Oi oi gott folk! Vi kommer 3 pers ifrån underbara staden Trollhättan med. Anmäler oss så fort jag druckit upp mitt morgon kaffe Men jag tänkte kolla om någon har med sig boll till salu? Skulle behöva 2 påsar .25.
Peace
_________________ Bobba Happy Lemon I have a big stick!
Postat: 07 apr 2013, 15:43
Förnamn: kenny
Efternamn: F
Japp det var ett bra spel men tåkigt avslut vi får inte ha med oss några värdesaker i väskorna längre. eller gräva en grop med något över som bara vi vet om.
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Jag fick ett samtal av polisen och ska hämta upp ryggorna som hittats av någon i närheten av området. ni som saknar saker kan ringa 0739 911 685 (hugo) eller 031 130852 om jag inte finns för tillfället i hugos område
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Postat: 07 apr 2013, 16:36
Förnamn: H
Efternamn: A
Det är jäkligt tråkigt det som hände. Skönt att se alla hjäloa till. Som tur för min egen skull blev jag lite nojig för min gear edan när den "galna gubben" rörde sig på området. Jag rekommenderar magväska aka fannypack starkt. Det är min "0,5 Line" som alltid är på till under ochefter spel. För värdesaker och ett medkit. Det är RS också iaf om msn kör US. Säg till om ni vill ha tips på modell.
Tack för bra spel det var särskilt kul att försvara
_________________ “Any group is weaker than a man alone unless they are perfectly trained to work together.” ― Robert A. Heinlein, Starship Troopers
Dags att möka med sig allt upp till spelplan typ kulle 1-2 och tungt peväpnad vakt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori