Inläggsrubrik: Re: "The Combo Breaker" - 15 juli 2012
Postat: 14 jul 2012, 09:07
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Rent generellt är det inte så himla farligt att ha ut bössan ut i lite regn på villkor att du inte har en mosfet-krets som ligger så den kan få vatten på/i sig. Men det går ju att undvika.
Postat: 14 jul 2012, 09:36
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Thomas åkte förbi Bergsjön i torsdags, och det har placerats betongfundament som blockerar det vi brukar använda som parkeringsplats. Så var beredda på att det KAN bli nödvändigt att hitta alternativ parkering. Samåk eller kollektivt rekomenderas.
Janusz
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Hur mycket det än känns som en kniv som skär sönder mig inifrån så måste jag säga att jag inte kan vara med, är nämligen i Skåne och åker hem imorgon. Kanske kan droppa in vid 1tiden det är okej. Peace out!
_________________ Hi there nice to see you, bumblebee tuna!
Postat: 14 jul 2012, 20:28
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Jag flyttar de där mesiga betongfundamenten i sömnen. No problem.
Men överlag är det rätt tramsigt vad kommunen håller på med. Hade varit intressant att höra ett uttalande, för klargörande.
Alternativ parkeringsplats ligger, som Tango tidigare nämnt, på andra sidan gatan till en blygsam avgift. Jag ska försöka vara ute i extra god tid. Är det någon som blev försenad av någon anledning, skicka mig gärna ett SMS så jag vet om det är någon som halkar in efter spelstart.
Råkar någon ha en kronograf att ta med så skulle det vara strålande.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori