Camo regler har vi stort sett skrotat då New Alliance och The League kommer att ha armbindlar. önskemål på Legogubbarna var väl typ basebollcap svart top med valfribyxa. med det spelar inge roll som sakt var längre. vi öser på som vanligt och PmC om ni tittar på erat antal skall ni vara försiktiga. då typ 26 pers kan slå till mot er om ni blir för jobbiga. KuL Va !!!!!!!!
hallååå 26 gubbar vad är problemet det är vardagsmat för oss
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Förnamn: Rickard
Efternamn: Strid
Instämmer till fullo med föregående postare. Andra gången i Bergsjön för mig och både arr och gruppledare gjorde det till en riktigt bra upplevelse. Så mycket att lära och så många att lära från! Tack allihop!
_________________ Krig & Knytkalas - Bulor och Baffe!
Blev medlem: 18 maj 2006, 18:10 Inlägg: 2132 Ort: Johanneberg i Göteborg
Förnamn: Peter
Efternamn: Wiren
Men, alltså, jävlar vilket gött spel. Jag har arrat liknande och det kräver ganska mycket av arr för att få det att klaffa.
Gött jobb gubbs! .. ...Mer!
Och till oss bad guys; Fasen vad fint ni spelade! koll i alla riktningar och inget hjälplöst invandrande i bakhåll. Bra samband. sådant regerar, jag känner mig lite oprovocerat stolt. Väldigt få förluster!
Kanske mer provocerat stolt kände jag mig när vi knallade in i Willone och hans vänner på väg från kulle 2 till älgtornet. En tår av stolthet när jag konstaterade att ni använde scout! Det räddade i alla fall 2 av 3 av er! Tragiskt nog fick Will offra sitt liv som den hjälte han är.
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: Colliander
Riktigt skoj spel, kul med lite uppstyrd story och scenarios!
Vissa av oss hamnade inte i så mycket strid förens framåt slutet, det hade så klart varit roligare med lite mer, sen hade jag i alla fall tyckt det varit skönt med en inplanerad lunchpaus, dock kändes det som att det inte riktigt fanns tid till det, jag vet inte. För några av oss resulterade det i en trippelspawn framåt halv tre snåret när man började inse att det förmodligen inte skulle bli någon paus. Anyway det var som sagt riktigt skoj och hoppas på fler liknande spel! Tack
Förnamn: Kim
Efternamn: Alexandersson
Riktigt roligt spel, kanske lite rörigt ibland men vi i PMC laget förstörde rätt mycket för arr genom att döda alla vi skulle förhandla med - eller vad säger du Totte?
_________________ There's 52 ways to murder anyone! One or two are the same and they both work as well
Förnamn: William
Efternamn: Forsth
VN - Oldhogs tackar för ett bra spel! Mycket kul! Gärna fler scenariobaserade upplägg i framtiden! En ursäkt till Spunk, kanske var lite overkill att ge dig en burst i slutet, men det är ju inte så ovanligt att folk "inte" känner av en träff på en kula eller två! Hur som, som straff blev jag, i "in true Vietnam spirit" skjuten av mina egna när jag återvände efter din kill. Dessutom i ryggen, som en sann Vietnamnofficer
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Väldigt bra och ambitiöst spel idag!
Intressant att ha förutbestämda roller, i viss utsträckning, redan innan spel. Det gjorde ju att jag gick och ordnade mig ett sjukvårdar-armband och fick låna en sjukvårdarväska utav sPunk för att göra rollen extra tydlig. Sedan gillar jag även inslaget med förband för medic, vilket jag sett de tokiga Skottarna använda friskt i sina söndagsspel.
Jag tyckte dagen fungerade jättebra och när 'game off' ropas ut först 16:10 så är det, för mig, tecken på att folk hållit intresset uppe oerhört bra.
Citera:
sPunk: Och till oss bad guys; Fasen vad fint ni spelade! koll i alla riktningar och inget hjälplöst invandrande i bakhåll. Bra samband. sådant regerar, jag känner mig lite oprovocerat stolt. Väldigt få förluster!
Väldigt få förluster när jag är i farten. Blev själv aldrig träffad och medic:ade 12-14 gånger (obligatoriskt själv-smicker)
Förnamn: Bjorn
Efternamn: Remning
Tackar alla för en asbra dag!
Som PMC:are måste jag ju säga att vi var ju inte de bästa diplomaterna så att säga men jäkligt kul var det. Ett stort plus till arr. Upplägget idag var jäkligt roligt! Till mina övriga PMC:are kan jag bara säga: snygg push på slutet när vi slog ut basen!
Joodetta var ett riktigt roligt spel helt klart, Som. doc sa så kanske pmc gänget hade lite otur i förhandlingarna:) Men som sagt. Pmc kan inge en falsk säkerhet
Hoppas snart igen
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori