Inläggsrubrik: Re: 13/1 after julmatmagenstora kill. airsoft banan falken
Postat: 14 jan 2013, 11:52
Förnamn: Krille
Efternamn: Svensson
Vi i arrangörsgruppen tackar för en kul dag på banan, och vi hoppas det gav mersmak.
Som en liten hint ska väl sägas att banan drivs helt ideellt av föreningen Airsoft Varberg, och tycker man att banan var kul så finns det alla möjligheter att hjälpa oss att bevara och utveckla möjligheten till cqb året om. Vi behöver hjälp med allt ifrån att snickra rum och skydd till mer långsiktiga projekt som marknadsföring och föreningssamverkan.
Har du frågor eller om du är intresserad av att hjälpa till så hör av dig till mig via mail till kristian.svensson@airsoftvarberg.se eller hugg tag i mig nästa gång ni passerar RSM.
Inläggsrubrik: Re: 13/1 after julmatmagenstora kill. airsoft banan falken
Postat: 16 jan 2013, 15:32
Förnamn: A
Efternamn: T
Vill tacka arr, från falkenberg för ett schysst spel, hade riktigt roligt, ser fram imot fler spel på banan! =) var länge sedan jag personligen hade så roligt!
gött mos!
mvh: Anders "DiRz" - ODA-727
_________________ 727 Peace is our Profession, War is just a Hobby.
"Work out your own salvation with fear and trembling." Philippians 2:12
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori