Förnamn: Oscar
Efternamn: Jägerby
Det kommer bli ett simpelt domination spel som går ut på följande:
2 lag, 3 baser med en röd och en blå flagga i varje bas. Man ska då ta tig till baserna och sätta i sin flagga i marken, står motståndarens flagga upp ska man alltså lägga ner den på marken och ställa upp sin egen och försöka hålla alla tre punkter samtidigt.
Förnamn: Oscar
Efternamn: Jägerby
Jag har själv använt dem kulorna i den för CQB spel, dock är ju inte 0.20 optimalt för utomhusspel men det är upp till dig. Jag är inte snål nog för att ge bort ett par hundra boll så det löser sig vilket fall.
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Så... förstår jag det rätt att om man håller alla 3 baser så har man vunnit? Det kan innebära en del omstarter, så folk, ta med radios, om inte annat så för att veta när det är game off.
Arrangör: ska jag ta med några mindre raketer, som du kan skjuta upp vid spelslut, så folk kan återsamlas lite snabbare?
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori