Förnamn: Jonathan
Efternamn: W
Tja! Nu har vi haft ett uppehåll på två veckor och det är dax att dra igång igen
Vi kommer köra ett Domination spel och kommer använda oss av tre punkter, varje punkt kommer vara en schackklocka och varje lag har varsin knapp att trycka på, när man tar över en punkt så trycker man på sitt lags knapp och då börjar tiden att ticka. de lag med mest sammanlagd tid när spelet är slut vinner.
Förnamn: Jonathan
Efternamn: W
Ja tack alla för ett riktigt roligt spel, de va de blåa laget som i slutändan hade mest sammanlagd tid och tog hem detta spel men det var mkt bra motstånd
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Röda laget tog det ju extra snällt med er, när ni knappt hade några bössor, såklart! ;)
Gött att få komma ut lite mitt i veckan. Positiv anda bland alla deltagande trots allt olyckligt mekaniskt krångel med bössor.
Hoppas det går bra med din tandskada, Tintin. Som sagt, kolla på forumet om tandförsäkringen. Hör av dig om du har några funderingar som inte beskrivs i tråden, så kommer vi i styrelsen hjälpa dig med vad vi kan.
Blev medlem: 01 okt 2007, 11:55 Inlägg: 138 Ort: Västra Frölunda
Förnamn: Daniel
Efternamn: Karlsson
Tack för ett jätteroligt spel trots både trasig bössa och utskjuten tand från min sida
Borka: Absolut, tack så mycket! Sitter och läser på just nu! Sen blir det av att köpa ett tandskydd, men känner väl att jag inte skall klaga då jag har klarat mig sen 07 xD
Blev medlem: 07 jun 2014, 15:00 Inlägg: 90 Ort: Rydboholm - Borås
Efternamn: Nordh
För tacka för en underbart spel igår, som nämnts tidigare så var det ju en del böss strul. Tror nog att det var 3 stycken som låg i delar när jag anlände Men allt löstes efter bästa förmåga å tror nog att alla fick kasta lite plast till slut.
Skitskoj spel allihop! Snart börjar det bli mörkt också, och då kan man börja markera positionerna med chem-lights och börja använda vapenlampor ordentligt!
Blev medlem: 07 jun 2014, 15:00 Inlägg: 90 Ort: Rydboholm - Borås
Efternamn: Nordh
Ja man fick några härliga träffar på sig där mot slutet, även jag fick en på handen, höger pek, men som tur är så är det ju inte den jag har till avtryckaren
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori