Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Hela detta spelet kommer att handla om Domination. Det blir det sista spelet denna vår, vi återkommer med nya spel i september. Vi vill spela lite själva nu
5 punkter som ska dominaras. Det lag som har kontroll över dessa längst tid vinner.
Pause tas i mitten av spelet. Spel avslutas med pistolfight.
Avgift: 200 riksdaler Vsaf regler med följande ändringar: OBS!! Alla spelar på egen risk!!! 1. Ingen Medic. 2. Ingen Ingenjör. 3. AutoB är inte tillåtet! 4. Rikoschett är INTE träff i detta spel. Är ni osäker , ta träff! 5. Man får inte öppna och gå in i stängda containers. 6. Varsin respawn. 7. Endast miljökulor. 8. Rök och granater (med låga/krut) får inte användas! 9. Armbindlar kommer att användas. 10. Alla kommer att chronograferas. 11. Respektera "gentleman reglerna" och ta träffen. 12. Ingen bleedtime 13. Krav på dödsduk. 14. Inga Libaneser (se Vsaf Paragraf 15. Gemensam städning av området efter spel.
OBS!!!! Ta med radio, inget krav men rekommenderas för att öka spelkänslan i båda lagen!!!!! Kommer att finnas korvgrillning och Dricka för 15kr/st.
Vid anmällan accepterar du också att medverka på den gemensama städningen av området efter spelslut!
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Blev medlem: 14 jul 2009, 09:31 Inlägg: 82 Ort: Göteborg/Kville/Backaplan
Förnamn: Kristian
Efternamn: Gustafsson
Hej !
Jag har en fråga, det gäller väl främst arrangörerna att svara misstänker jag. Det är så här att jag har en kompis som gillar att fotografera. Så jag undrar om det finns skyddsglasögon och varselvästar att låna ut till fotografer eller måste de skaffa sådant själv?
Blev medlem: 14 jul 2009, 09:31 Inlägg: 82 Ort: Göteborg/Kville/Backaplan
Förnamn: Kristian
Efternamn: Gustafsson
Tack för svaren. Det låter toppen. Nu vet jag inte om kompisen kan just detta spelet, men om han kan så vet jag att saker finns att låna. Självklart kommer jag att få honom att lägga upp bilderna här på forumet.
En fråga till. Betalar fotograferna någon form av avgift som vi spelare gör?
Förnamn: Tom
Efternamn: Lindahl
Mums, ser att spelet är dagen efter Göteborgsvarvet. Jag är killen i snipernästet ovanpå en container som inte rör sig på hela spelet och ynkar över träningsvärk.
Förnamn: Kim
Efternamn: Alexandersson
Jag kanske dyker upp med en kamera och fotar lite! Ska man föranmäla sig att man kommer dit som fotograf eller är det bara att komma förbi med kameran och bli insläppt?
_________________ There's 52 ways to murder anyone! One or two are the same and they both work as well
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori