Inläggsrubrik: NY DAG!!! Container Yard Challenge - XI - 6 Okt !!!
Postat: 13 sep 2013, 11:28
Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
NY DAG!!!
Då är det klart. Vi kommer att köra: Search and Destroy. (alla har nog spelat CS) Ena laget ska plasera ut en bomb på ett av två möjliga områden. Bomben ska sedan skyddas tills den går av. Det finns bara en bomb, när bombbäraren är skjuten ska han lägga ner den. Mostsåndarsidan kan inte plocka upp den (detta kan komma att ändras). Dom kan därimot desarmera utplaserad bomb. Vi kör detta spel med respown istället. Sidbyte efter omgångarna.
och Vi kommer avsluta med CTF-Speedball: Denna variant har bara en flagga (alt två flaggor beroende på mängden delatgare) vilken står placerad i mitten av spelplanen. Varje lag startar vid en bas; baserna skall ha samma avstånd till flaggan. Målet i spelet är att hämta flaggan och hänga den i motståndarlagets bas. (Lite svårare)
(med reservation för ev ändringar)
Regler
Vsaf regler med följande ändringar: OBS!! Alla spelar på egen risk!!! 1. Ingen Medic. 2. Ingen Ingenjör. 3. AutoB är inte tillåtet! 4. Rikoschett är INTE träff i detta spel. Är ni osäker , ta träff! 5. Man får inte öppna och gå in i stängda containers. 6. Varsin respawn. 7. Endast miljökulor. 8. Rök och granater får inte användas! 9. Armbindlar kommer att användas. 10. Alla kommer att chronograferas. 11. Respektera "gentleman reglerna" och ta träffen. 12. Ingen bleedtime 13. Krav på dödsduk. 14. Inga Libaneser (se Vsaf Paragraf 15. Gemensam städning av området efter spel.
Inläggsrubrik: Re: NY DAG!!! Container Yard Challenge - XI - 6 Okt !!!
Postat: 28 sep 2013, 22:55
Nu är det exakt en vecka kvar, ni som vet att ni inte kan komma, boka av så att andra kan ta er plats. Inte dagen innan utan så snart som möjligt!!! Jag har fått massor med PM om folk som vill med och att köra med fler personer än vad området tillåter ger en sämre upplevelse där av max 150 pers!!! Så vet du nu att du inte ska med, eller är tveksam på en lagkamrat, lös situationen för andra som vill med okej?
Puss och Kram Sea Shepherds
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Postat: 28 sep 2013, 23:13
Förnamn: Robert
Efternamn: Kindstrand
Jag fick precis ett nytt jobb vilket kräver utbildning i Västerås i 5v. Utbildningen börjar på måndag den 7:e oktober. Jag vet dock ännu inte hur upplägget från min arbetsgivare är. Men med största sannolikhet så kommer jag inte att kunna komma, men det vet jag nu i veckan. Så fort jag får besked om utbildning osv så kommer jag annars att avanmäla mig om jag inte kan. Så ni som är sugna! höll ögonen öppna!!!
//Robban
_________________ [Shitfaced]Byggan callsign Sierra Bravo Why drink moderate, when you can get shitfaced!?
Postat: 01 okt 2013, 10:24
Nu är det inte många dagar kvar och jag vill återigen trycka på detta: Ni som vet att ni inte kan komma, boka av så att andra kan ta er plats. Inte dagen innan utan så snart som möjligt!!! Jag har fått massor med PM om folk som vill med och att köra med fler personer än vad området tillåter ger en sämre upplevelse där av max 150 pers!!! Så vet du nu att du inte ska med, eller är tveksam på en lagkamrat, lös situationen för andra som vill med okej?
Puss och Kram Sea Shepherds
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Postat: 01 okt 2013, 15:34
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: Colliander
Musikkåren har också medlemmar som vill med men inte hann anmäla sig innan det blev fullt. Så det hade varit shysst om man vet med sig att man inte kommer att man avanmäler sig i tid.
En annan fråga, är auto a tillåtet? Står bara att auto b inte är tillåtet!?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori