Var: Bockaby, Borås. När: 22e september, samling kl0900, spelstart kl1030 Pris: 150kr, betalas på plats. 50kr tillägg om man anländer efter kl1000 Detaljer:
*Minst 40 anmälda 24h innan spelstart (65st anmälda 10/9). * Det kommer finnas enklare försäljning av korv och dricka på plats. * Röda Stjärnan kommer finnas på plats med tillbehör och kulor. * Arrangemanget är i samarbete med Sverok Väst. * Spelupplägget är liknande det vi körde i april, men vikt på rörlig anfallsstrid, eller försvar. Vi har putsat lite på detaljerna för att göra scenariot än roligare (mer rök, mer smällar, mer fart). * Vi i föreningen MilSim har 11 års erfarenhet av att arrangera spel (både i Bockaby och annorstädes), ni kommer gilla vårt spel * Vi tänkte göra oss av med lite rök på spelet, dessa kommer finnas tillgängliga för de enskilda lagen för att uppnå sina objektiv. Effekten av denna rök kan ni se här; http://www.youtube.com/watch?v=05P7kWS5uBA. * Gå gärna med i eventet på Facebook, länk hittar ni här; https://www.facebook.com/events/571366136243023/?fref=ts
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Förra gången var det inte "fri strid i 6 timmar", utan 4 olika scenarion där man bara kunde slåss om ett hus i taget. Maximal CQB! Jag sköt slut på boll i min flaska, och slängde 13 granater under dagen.
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Förnamn: Jacob
Efternamn: Engert
Ok nu är det så att ännu en polare vill med, även han är helt ny. Om det finns någon vänlig själ där ute som har lust att låna eller hyra ut ett vapen så vore det sjukt chill. Annars kan jag kolla om Borka ska med så kanske han har med sig lånebössor
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori