Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Ja då var det dags för spel på den lustiga banan i Falkenberg!
Viktig uppdatering!: det krävs medlemskap i Hallandsföreningen (tror jag de kallar sig nu). Det är en sammanslagning mellan Airsoft Varberg och Airsoft Falkenberg. Detta ordnas på plats och kostnad är:
50 kr - Stödjande medlem, detta gör att du får spela på deras spel. 250 kr - Fullvärdig medlem, samma som stödjande men ger dig även 15% rabatt på alla deras förbrukningsvaror.
Dagen kommer bestå av olika speltyper och några scenarion, ungefär som det förra fast mer lyckat. Scenarionen kommer att bestå av olika lustigheter så som KGB rensar ut rebelliska luffare från sitt högkvarter och tar tillbaka sina porrblaskor och rödbetor. CIA infiltrerar Svenska Bofors för att stjäla vapenprototyper och spränga labbet. Och lite annat lajbans....
Kommer även vara en tävling under dagen med priser från Röda Stjärnan, vad för tävling är ännu oklart men så fort jag vet mer så uppdaterar jag.
Förnamn: Kim
Efternamn: Alexandersson
Det kostar 100kr att vara med. MEN för att få vara med måste man gå med i Hallands föreningen som kostar 50kr.
Alltså ifall du aldrig har varit där på banan så kommer det kosta 150kr första gången och du blir då även medlem i deras förening. På framtida spel kommer du bara behöva betala 100kr. De 50kr är bara en engångskostnad
Så uppfattar jag det som iaf!
_________________ There's 52 ways to murder anyone! One or two are the same and they both work as well
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Ja det börjar närma sig.. Om vi inte når upp till 20 tills senast fredag så blir det spel på lördagen istället, för er som kan/vill. Då är även lokalbefolkningen runt Falkenberg med så det blir fler.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori