Spel Då Mercs IV närmar sig med stormsteg tänke jag kolla om det fanns intresse av att ha ett enklare spel i Skene, typ: "Vi-som-skall-till-Mercs IV" vs. Alla andra.
Plats Skene, Länk ca 10 min söder om Borås, ca. 40 minuter från centrala Göteborg, ca. 40 minuter från Varberg.
Datum 2008-08-31 (Söndag)
Tider Samling: 10:00 - 11:00 Spelstart: ca 11:30 (kom i tid för att börja 11.00!) Äta: Nån gång mitt i spelet Spelstopp: ca 16.00
Camo: Inga speciella camokrav utan "Vi-som-skall-till-Mercs IV" kör med armdbindel.
Minst antal deltagare klockan 15:00 på lördag: 10 st/lag OBS! Då det kan vara folk som åker långväga, ber jag er att meddela i god tid om ni inte kan komma samt att ni samtidigt tar bort er från listan!
Arrangör R.I.
Avgifter Spelavgift: 20:-
Försäljning, utrustning, önskemål: - Kronograf finns på plats. - Önskar om någon kan sälja BB's
Regler Ändring av ovan Spelregler för detta spel: §12 Medic - Går igenom detta på plats.
Anmälning Nr. Smeknamn - Namn - ev. lagtillhörighet exempel: 01 Myggahn - Daniel - Krigsmaskineriet exempel: 02 Bamse - Bamse - Team ODD
_________________ Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen. R.I.
Senast redigerad av Mad John 30 aug 2008, 13:35, redigerad totalt 3 gånger.
Inläggsrubrik: Re: 2008-08-31 i Skene (inför Mercs IV)!
Postat: 26 aug 2008, 14:09
Vi-som-skall-till-Mercs IV: 1. Mad John - Johnny - R.I. 2. Hasse - Hans - R.I. 3. Nyström - Adam - R.I. 4. 5.
Alla andra (som inte skall till Mercs IV): 1. Ennj - Nicklas - smd 2. Toxicghost - Marcus - SMD 3. Hidden-Pierre-SMD 4. Redeemus-Christopher- SMD 5. Fallen Angel - Fredrik - SDG7 (transportproblem för tillfället, återkommer i tid ifall det inte löser sig!) 6. Droppen - Jonas - SDG7 (transportproblem för tillfället, återkommer i tid ifall det inte löser sig!)
Postat: 27 aug 2008, 08:31
Vi-som-skall-till-Mercs IV: 1. Mad John - Johnny - R.I. 2. Hasse - Hans - R.I. 3. Nyström - Adam - R.I. 4. 5.
Alla andra (som inte skall till Mercs IV): 1. Ennj - Nicklas - smd 2. Toxicghost - Marcus - SMD 3. Hidden-Pierre-SMD 4. Redeemus-Christopher- SMD 5. Fallen Angel - Fredrik - SDG7 (transportproblem för tillfället, återkommer i tid ifall det inte löser sig!) 6. Droppen - Jonas - SDG7 (transportproblem för tillfället, återkommer i tid ifall det inte löser sig!) 7. Klöver - Mikael - TEA (transportproblem, men det skall nog lösa sig)
Postat: 27 aug 2008, 18:48
Alla andra (som inte skall till Mercs IV): 1. Ennj - Nicklas - smd 2. Toxicghost - Marcus - SMD 3. Hidden-Pierre-SMD 4. Redeemus-Christopher- SMD 5. Fallen Angel - Fredrik - SDG7 (transportproblem för tillfället, återkommer i tid ifall det inte löser sig!) 6. Droppen - Jonas - SDG7 (transportproblem för tillfället, återkommer i tid ifall det inte löser sig!) 7. Klöver - Mikael - TEA (transportproblem, men det skall nog lösa sig) 8. Blomman - Emil - (laglös) Inget lag. Kommer om det verkar vara tillräckligt med folk
Postat: 29 aug 2008, 14:44
Vad jag menade var att om "Alla andra" blir 20 pers och "Vi-som-skall..." blir 7, då delar vi upp oss till jämna lag. Om det blir flärre än 10/lag är det knappt lönt tycker jag. I morgon lördag 15:00 har jag satt som gräns.
Sedan vaknade jag i morse med världens nackspärr så jag hoppas att den går över till söndag.
OBS! Spelet inställt! Ställer in spelet pga för få deltagare! Om ni andra vill spela eller annan vill arra i morgon, var så goda, men R.I. kommer inte.
Vi-som-skall-till-Mercs IV: 1. 2. 3. 4. 5.
Alla andra (som inte skall till Mercs IV): 1. Ennj - Nicklas - smd 2. Toxicghost - Marcus - SMD 3. Hidden-Pierre-SMD 4. Redeemus-Christopher- SMD 5. Fallen Angel - Fredrik - SDG7 (transportproblem för tillfället, återkommer i tid ifall det inte löser sig!) 6. Droppen - Jonas - SDG7 (transportproblem för tillfället, återkommer i tid ifall det inte löser sig!) 7. Klöver - Mikael - TEA (transportproblem, men det skall nog lösa sig) 8. Blomman - Emil - (laglös) Inget lag. Kommer om det verkar vara tillräckligt med folk
Inläggsrubrik: Re: 2008-08-31 i Skene: OBS! INSTÄLLT!
Postat: 30 aug 2008, 14:02
Jaja, så kan det gå.. hoppar jag med då.
Alla andra (som inte skall till Mercs IV): 1. Ennj - Nicklas - smd 2. Toxicghost - Marcus - SMD 3. Hidden-Pierre-SMD 4. Redeemus-Christopher- SMD 5. 6. Droppen - Jonas - SDG7 (transportproblem för tillfället, återkommer i tid ifall det inte löser sig!) 7. Klöver - Mikael - TEA (transportproblem, men det skall nog lösa sig) 8. Blomman - Emil - (laglös) Inget lag. Kommer om det verkar vara tillräckligt med folk
Postat: 30 aug 2008, 16:23
Förnamn: Nicklas
Efternamn: Johnsson
Alla andra (som inte skall till Mercs IV): 1. 2. 3. Hidden-Pierre-SMD 4. 5. 6. Droppen - Jonas - SDG7 (transportproblem för tillfället, återkommer i tid ifall det inte löser sig!) 7. Klöver - Mikael - TEA (transportproblem, men det skall nog lösa sig) 8. Blomman - Emil - (laglös) Inget lag. Kommer om det verkar vara tillräckligt med folk
Postat: 30 aug 2008, 19:57
Alla andra (som inte skall till Mercs IV): 1. 2. 3. Hidden-Pierre-SMD 4. 5. 6. Droppen - Jonas - SDG7 (transportproblem för tillfället, återkommer i tid ifall det inte löser sig!) 7. Klöver - Mikael - TEA (transportproblem, men det skall nog lösa sig) 8. Jasså men då sticker väll jag på annat lir hade så bra guys /Blomman
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori