Inläggsrubrik: Re: Scrapheap Challenge IV - Söndag 12 Maj 2013
Postat: 12 maj 2013, 17:53
Förnamn: Anders
Efternamn: R
LBL (eller ''Call Of Duty'' som vissa kallar oss) tackar för idag, det var riktigt kul spel! underbart att springa runt med shotgunen på slutet och mangla ner alla
_________________ "The strength of the team is each individual member. The strength of each member is the team."
Inläggsrubrik: Re: Scrapheap Challenge IV - Söndag 12 Maj 2013
Postat: 13 maj 2013, 10:05
Förnamn: Robin
Efternamn: Johansson
Kul att ni tyckte det var roligt, det lär inte bli sista gången för i år. Har nu också märkt att jag blivit lite rikare på materiel, så om någon saknar; En brandgul varsel-väst En grön palestinasjal Så hör av er till mig så hör av er till mig
Jag skojjar inte när jag säger att både jag och Henry tyckte att det var det roligaste spelet vi spelat i hela våra airsoftliv, nu kommer jag iof inte ihåg alla jag spelat, men ändå! vi hade väldigt kul, hoppas alla var lika nöjda med oss som vi var med er andra! bra träfftagande på spelet och jävligt go stämning! hoppas ingen tog illa upp av allt mitt skrikande och ordergivande!
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori