Inläggsrubrik: Re: Bockaby 19:e Oktober - 2013. Bogartpojkarnas Airsoft
Postat: 19 okt 2013, 22:17
Förnamn: Tommy
Efternamn: Hansson
Tack för idag killar och tjejer! Vi i Bogartpojkarna är väldigt nöjda med dagen. Stämningen var grym även denna gången och ni såg ut att ha roligt. . Träfftagandet var överlag bra vad jag såg i alla fall.
Det var vårt sista Bockaby spel för i år och vi ser framemot att träffa er nästa år på Bockaby och göra det ännu bättre och roligare.
Postat: 20 okt 2013, 18:28
Förnamn: Jorgen
Efternamn: Smith
Tack för ett roligt och bra spel, dock måste nämnas den dåliga ovanan från någon/några i blått lag som tycker det är ok att strunta i att ropa granat innan de kastar med överhandskast dessutom! Annars bra med träfftagande och action med Legion som jag faktiskt fick se utan mask i pausen...
Krisshoffa här, det var jag som stod och skrek på stenen uppe i skogen innan spelen.
Vill tacka alla för ett av de roligaste spelen jag varit på. Skön stämning hela dagen och bra fartfyllt spel. Ett extra tack till: 1. Bogartspojkarna som engagerar sig så enormt i att få Bockaby att fungera trots eldhärjade hus. 2. Den kille (Marcus Viden tror jag han hette) som lånade ut sin bössa till mig när jag skjutit slut på alla min ammo/batteri, med hans bössa tog jag ut 8-9 personer och gjorde slut på hans ammo också 3. Mitt lag Legion som alltid ställer upp och som i lördags spelade grymt bra airsoft. 4. Alla fotografer och filmare som ger oss möjlighet att återuppleva spelen.
Tänk på att Airsoft är ett "gentlemannaspel" utan domare så kom ihåg att ta alla träffar vi ses igen när utesäsongen börjar!
Vill även passa på att slå ett slag för Surplus Arena på 2700 kvm som ligger utanför Tidaholm. Det blir många spel där i vinter. Otroligt grym inomhusbana!
Postat: 21 okt 2013, 16:21
Förnamn: Carl
Efternamn: Lundgren
väldigt bra taktiksnack du hade krishoffa, gjorde det mycket roligare att spela. . jag kommer att ta med mig ett par gubbar och testa den banan i Tidaholm så fort jag får tid.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori