Bah! Enda som behövs är fler magasin i västen så är det jämnt igen för UDRF.
True!
_________________ Den tyska soldaten med kamera och kakor i händer istället för vapen och magasin. Kan ju hända att vapen och magasin förekommer de med.
Hej hej...det är så här att min flickvän vill vara med också...(hon är 19) men det ända problemet är att jag har bara orginal trim i min mp5k och endast 3 std mag...Yog! kan du kanske kontakta mig via MSN eller mobil 0706534213...tack!
_________________ Den tyska soldaten med kamera och kakor i händer istället för vapen och magasin. Kan ju hända att vapen och magasin förekommer de med.
Jag vill inte vara den som är den men även om jag var en av dem som virrade runt i 4 timmar känns det som området är något litet för 100 personer. kommer det inte bli väldigt mycket "head on"? bara en tanke
Jag har en bunte mag att ta med som hon kan låna under samma premisser som jag lånar ut vapen i övrigt;
Totalt ekonomiskt ansvar för trasiga eller borttappade saker.
Det blir nog inte så smockat som man kanske tror på området.
Ska inte vara någon fara tycker jag.
Men som det ser ut nu, så lär vi bli TS1 istället.
ÜDRF
01. SärDanne -Terrorizers - M/90
02. T O M P L A T S ! ! !
03. Gorov - Jonas - Flecktarn
04. Jonatan - Alingsås - OD
05. Erik - Alingsås - OD
06. Adi - Al Karim - Yellow branch - ev khaki/svart
07. Amer Cash - Al Karim - clowndräkt (vet inte än, har bara woodland ska fxa annat
08. Predeking - Emil - DPM ( Jag får väll Dra ett Rött band runt huvet & leka Terorizt RAMBO )
09. Danno - Dino - uniform nr 8.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
Okey...nu har jag problem...jag behöver en övervakare samt låna ett vapen...kan någon hjälpa mig??
Yog kunde inte komma...
ÜDRF
01. SärDanne -Terrorizers - M/90
02. T O M P L A T S ! ! !
03. Gorov - Jonas - Flecktarn
04. Jonatan - Alingsås - OD
05. Erik - Alingsås - OD
06. Adi - Al Karim - Yellow branch - ev khaki/svart
07. Amer Cash - Al Karim - clowndräkt (vet inte än, har bara woodland ska fxa annat
08. Predeking - Emil - DPM ( Jag får väll Dra ett Rött band runt huvet & leka Terorizt RAMBO )
09. Danno - Dino - uniform nr 8.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
Snälla!!! kan det inte finnas någon som kan låna ut en bössa till mig??...kommer att ta allt ansvar över den, varför jag vill låna en bössa är för att min tjej kanske ska med..varför kanske? för att jag inte har en bössa till henne!...Kom igen nu! måste finnas någon!
Hon kommer att vara min övervakare då hon är 19.
Gorov, ska nog kunna lösa så du kan låna min RK101 (modernare AK47 typ) Den är typ standard, ligger runt 110m/s men har dock bara 5 mag till den. Detta förutsatt att min M4 fungerar riktigt till spelet annars behöver jag ha den själv.
Lånar ut den med samma förutsättningar som yog, fullt ekonomiskt ansvar för förstörda/borttappade grejer osv...
Ang övervakare... måste det inte vara nån över 20? Vill minnas det... Är inte du över 18 förresten Gorov?
Hursomhelst... bössa går väl alltid att lösa... Speciellt om frysen kommer.. hehe =)
Förnamn: Kristian
Efternamn: Rosenskold
Alltså jag vill inte vara en förstörare här, men Gorov, senaste spelet som var i skogen så var du 16 år, och nu verkar det som att du ska vara med och spela på söndag? hur blev du 18 år på två veckor?
§3 18-årsgräns
Inga personer under 18-år får vistas på spelplan under spel.
vet att vi gjorde undantag med att du fick vara med och filma, men det är ett långt steg ifrån att få vara med och spela.
som sagt jag kan ha missuppfattat dina inlägg, men det kvittar om du har övervakare eller inte. Det är INTE ok att du är med och spelar på söndag eftersom du inte har åldern inne.
_________________ "In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti."
King, jag har lovat honom att vara med om han är i "målsmans sällskap" och denne ta fullt ansvar för Gorovs förehavanden osv. Jag ser inte att det är några problem att lösa det så, för denna enstaka gång.
_________________ Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen. R.I.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori