Förnamn: Donald
Efternamn: Skruf
Japp, men med 20m säkerhetsavstånd. En container är väl "ca" 10m lång och 3m bred så man kan räkna med att kör man semi så gäller 2 containrar till närmsta mål(offer).
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Om du menar G&G GK5C (deras AK5C) så skall den ligga på CQB eftersom de har en blowback gearbox i en bössa utan blowback, den tappar massa luft ur hålet. Min låg otrimmad på under CQB. Men har hört snack om att de har släppt en version 2 av bössan, där de fixat problemet, om det stämmer vettefan. Om det stämmer så kan den ligga på allt mellan himmel och jord..
En bra investering är alltid att skaffa en chrono. Man kan få en billig från Kina för en mindre peng.
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: Colliander
Kongo, jag har en ak5c som är helt original, version 2... den ligger på auto a, precis vid gränsen till auto b ungefär, jag hade min förra gången på CY och det var inga problem efter att jag hade chronat den
Förnamn: Jacob
Efternamn: Engert
Lite sent att fråga kanske, men är det möjligtvis någon som har en liten bössa att låna ut till en polare till mig? Han har varit med på CY en gång innan och inte skaffat eget vapen än
Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Tack alla som kom. väldigt lite manfall vilket uppskattas från oss i arr. Hörde också att spelidén var bra och gav nya utmaningar så den kommer vi att köra igen. Vi tackar Röda Stjärnan för lotterivinsterna och gratulerar vinnarna.
Lite resultat. Blå laget vann dom två första omgångarna, den 2:a var dock mycket jämn och kunde lika gärna slutat tvärt om. Flaggspelen tog gula lagen hem. med 5-0 och 1-0.
Så det blev 2-2 totalt
Vi hoppas kunna köra ett nytt spel inom snar framtid.
Puss på er alla!!! // Sea Shepherd
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori