Inläggsrubrik: Re: NY DAG!!! Container Yard Challenge - XI - 6 Okt !!!
Postat: 05 okt 2013, 15:29
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Då jag uppenbarligen är helt mongo så har jag supit bort hela 2 snabbladdare, min egen och min brors (han är ej glad på mig). Så om någon har extra snabbladdare att låna ut så hade det varit guld! Eller om man kan köpa på plats, båda alternativ är awesome.
Postat: 05 okt 2013, 18:22
hittade 6 stycken, packade ner dem. Skall ha 4 till liggandes någonstans, men vettefan vart.. hittar jag dem tar jag med dem. Men du får iaf 6 stycken.
Postat: 05 okt 2013, 18:53
Förnamn: Henrik
Efternamn: Algotsson
Jag vill uppmärksamma alla deltagare till morgondagens spel om att jag kommer bära en SS-uniform med tillhörande mp40. På uniformen finns symboler som kan uppfattas som direkt stötande och vill därför förvarna om detta. Mvh Henrik Algotsson, Musikkåren
Postat: 05 okt 2013, 18:55
gusalghe skrev:
Jag vill uppmärksamma alla deltagare till morgondagens spel om att jag kommer bära en SS-uniform med tillhörande mp40. På uniformen finns symboler som kan uppfattas som direkt stötande och vill därför förvarna om detta. Mvh Henrik Algotsson, Musikkåren
Tycker det låter asgrymt! Kommer ha med kameran, måste smälla några bilder på en sådan vacker uniform!
Hej! Nu är jag så smart att lägga min påse kulor i Åsa och jag sover på Hisingen ikväll. Har någon en påse kulor att sälja till imorgon? 0.20 eller 0.25 och helst green devil eller src. Hade varit oerhört tacksam om någon som har en påse över skulle vilja sälja en till mig!
_________________ Hi there nice to see you, bumblebee tuna!
Postat: 05 okt 2013, 20:24
Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Janosz skrev:
Medlemmar i VASF kan förbeställa 0,25 eller 0,28 till sig själva, så tar jag med. PMa mig
Vsaf säljer inte boll inne på våra spel. vad ni gör utanför vårat område är er sak, men när 70% av alla spelare i GBG är medlemmar i vsaf så får vi som arrar CY ekonomiska problem.
Vi säljer ju boll själva, samt gas, boll laddare m.m. som en service och tillgången är garanterad! Vi bygger vår finansiering delvis med försäljning och uthyrning av vapen också. kommer andra föreningar in och säljer sina boll och tjänar pengar på våra spel tvingas vi höja priset på inträdet.
Sedan, Ingen klädsel som strider mot svensk lag eller som kan uppfattas stötande mot oilka folkgrupper får bäras på våra spel. Så snälla välj annan klädsel än SS, dess symboler och märken kan uppfattas kränkande och vissa av dom är förbjudna. Om det uppfattas som över gränsen/stötande kommer du bli tvungen att lämna spelområdet. Vilket jag kan garantera att så kommer att ske om du kommer i SS kläder. Vi vill inte ha blider eller youtube clip från våra spel med SS soldater. Vi i vårat lag står för lika rättigheter för alla, vi tar ställning för djurlivet och då främst val, delfin säl jakt och alla sjöjungfrur som simmar där ute. Vi stödjer Sea Shepherd.org i deras kamp och vill inte förknippas med någon politisk inriktning. SS är dock ett för laddat område även om alla typer av uniformer kan uppfattas på kränkande sätt.
Med vänlig hälsning Sea Shepherd Ps. har skrivit om tråden för att förtydliga. Ds
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
-- Ghost --
Senast redigerad av Ghost 05 okt 2013, 21:48, redigerad totalt 18 gånger.
Postat: 05 okt 2013, 21:03
Förnamn: Linus
Efternamn: Satans minion
Ghost skrev:
Vi säljer boll själva, samt gas, boll laddare m.m. Vi bygger vår finansiering med försäljning och uthyrning av vapen också. kommer andra föreningar in och säljer sina boll på våra spel tvingas vi höja priset på inträdet. Att vi i vår förening ska lägga ner massor med jobb och någon annan ska tjäna pengarna låter det rättvist?
Börjar blir riktigt trött på detta, ska vi lägga ner CY???
Sedan, Ingen klädsel som strider mot svensk lag eller som kan uppfattas stötande mot oilka folkgrupper får bäras på vårt spel. Så snälla värj annan klädsel än SS. Om det uppfattas som över gränsen/stötande kommer du bli tvungen att lämna spelområdet.
Med vänlig hälsning Sea Shepherd
Jag tänker iaf köpa min ammo utav er, så klart. å korv med bröd. Klart som fan man ska stödja arr. Mer CY!! Tycker att han ska få spela i SS-uniformen. Den är ju stötande mot ALLA folkgrupper, så ingen behöver ju känna sig enskilt drabbad. Annars kan han väl spela som röd Khmer? hehe
_________________ HeavyMetalMilitia Radio callsign : Farbror Torsten
Postat: 05 okt 2013, 21:39
Herr Ghost. Hoppas jag inte har förargat dig när jag sa att jag kan sälja en påse. Det jag menade var att om arrangören inte har just .20 (om det är vad han är ute efter) så har jag en påse att undvara, då jag vet hur kasst det är att spela med fel kulvikt. .20 är ju en vikt som inte många säljer.
Postat: 05 okt 2013, 21:50
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Ghost skrev:
Janosz skrev:
Medlemmar i VSAF kan förbeställa 0,25 eller 0,28 till sig själva, så tar jag med. PMa mig
Vsaf säljer inte boll inne på våra spel. vad ni gör utanför vårat område är er sak, men när 70% av alla spelare i GBG är medlemmar i vsaf så får vi som arrar CY ekonomiska problem.
Enligt överenskommelse så sker distribution och försäljning utav kulor på parkeringen och enbart efter bokningar.
Således överskrider inte VSAF den rådande överenskommelsen genom att sälja kulor till dess medlemmar på parkeringen till Container Yard.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori