Inläggsrubrik: Re: Scrapheap Challenge IV - Söndag 12 Maj 2013
Postat: 08 maj 2013, 16:56
Förnamn: Jonny
Efternamn: Kraft
Lite trist att dom på listan blir informerade om det efter att platsen blivit tagen :/
Kan dyngoo och bigdaddy haka på ändå då dom är i samma ekipage som mig?
_________________ "Man får bättre hop om du böjer pipan" "Bättre att limma magasin i brunnen för att slippa vobbel" "Limma ihop upper och lower funkar också bra"
Inläggsrubrik: Re: Scrapheap Challenge IV - Söndag 12 Maj 2013
Postat: 08 maj 2013, 18:45
Förnamn: Robin
Efternamn: Johansson
Granatkastare är helt okej i min bok. Ser inga problem med att ni som är på reservlistan inte kan komma, antar nämligen att inte alla 50 dyker upp. Finns alltid någon som oturligt nog får förhinder, men ni som fortfarande i kvar på listan kan ju hänga lite på låset (kalendern), men tror det är lugnt om ni få tappra på listan också kommer
Kanske jag missat ngt inlägg men rök?? Och tornado granater?? Funkar det
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori