Vi i NM kommer troligtvis att återigen dyka upp till detta trevliga område. Dock måste ni hålla tiderna mer då det inte är så roligt att åka 1 timme för att sedan vänta 2 timmar innan spelet börjar.
Hmm ok får kolla upp det där med kulorna Själv ska jag bli pappa i dagarna så jag är lite osäker på eget närvarande men jag ska försöka mobilisera NM till fight. Ha det
Citera:
Hmm ok får kolla upp det där med kulorna Själv ska jag bli pappa i dagarna så jag är lite osäker på eget närvarande men jag ska försöka mobilisera NM till fight. Ha det
Lycka till med barnafödandet!!!
Hoppas att kroken kommer för då (skickar man PM till honom) tar han med sig Bioval-bulor.
_________________ Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen. R.I.
Hmm... ser mörkt ut med spel =( Kom iofs på här att jag inte har tillräckligt med kulor hemma, men det är ju ett problem som är enkelt att lösa å andra sidan...
Blir det för få anmälda så funderar 3-4 gubbar från Borås att dra till bröderna i Trollhättan och spelar där eller dra till Fabriken och städa/spel nu på söndag. Så ni runt omkring, det finns alternativ om det blir inställt i Skogen!
Tänkte bara kolla om de va ngn som man kunde snacka med om fabriken...(har dock inte fixat bössa än...men kan ju komma och städa/reparera...)
så tänkte om det fanns någon som va "huvudansvarig" när det gäller denna gången som man ska snacka med... vill ju gärna veta lite tider och sådant...
_________________ Over And Out : "Hobo Rangers" - PorraN
Då det inte blir något spelet i Skogen nu på söndag, finns det däremot andra alternativ: antingen drar man till Trollhättan eller Varberg och spelar där eller...så åker vi till vårt kära område Fabriken som nu fått tillökning!!!
Med ytterligare ca. 1000 m² byggnad, två broar, en fors att vada i, göra anfall vattenledes (om har man båt) samt mer gårdsplan att springa på, kan vi nu utan tvekan kalla detta område för Sveriges största CQB-bana för airsoft!
Dock så krävs det lite städ och röjning pga av vandaler samt vädrets makter. Så...desto mer folk som kommer på söndag, nu när Skogen blivit inställt, desto snabbare går det att fixa i ordning.
Förslag:
När: söndag 1:a juli
Pris:0 kr för de som hjälper till och städar, 50 kr för de som inte hjälper till och städar utan bara vill spela
Tider:
09:00-12:00: Städa/fixa (det kommer att finnas sopborstar o skyfflar, kan dock rekommenderas att man tar med handskar och munskydd)
12:00-12:30: Äta o gear up
12:30-16:30: Spel
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori