Inläggsrubrik: Re: Bockaby (söndag) 080330: CTZ! Uppdat ang. park. o bet!
Postat: 27 mar 2008, 09:01
Förnamn: B
Efternamn: E
Är det möjligt att få en separat lista på de som kommit till sent och en separatlista på de som har försvunnit sent? Annars bör ni som kommit in sent skriv upp er i resp. kompani-tråd. Detta gäller även för er som försvunnit. Jag vill veta vilka jag har och vilka som försvinner!
Vore tacksam om alla cheferna kunde inchecka/chrona först, så att ordergivningen kan börja så tidigt som möjligt!
Postat: 27 mar 2008, 15:15
De granater som är inköpta i butik, typ Stratec, är med 99% i förväg redan godkännda. Varför vi säger att vi godkänner på plats är att folk inte gör egna granater eller importerar osv.
Exempel: Folk kanske importerar granater själva och just de granaterna fungerar mer som knallskott än granat. Visar det sig att 98% av spelarna inte har hörselskydd på det aktuella spelet, säger vi nej till dem.
Btw, bra initiativ av er i FEAR att visa upp vad och vart ni köpt era granater.
Varje lag får köpa hur många granater de vill inför spelet, och helst visa upp dem här på forumet innan.
Arr kommer att sälja och dela upp hiro's granater i två lika stora högar på söndag.
EDIT: 8 Medic/lag!
_________________ Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen. R.I.
Postat: 27 mar 2008, 16:30
Har uppdaterat listan allteftersom den har ändrats och har inte kvar gamla kopior tyvärr så det blir antingen att kolla igenom alla listor som finns eller hoppas på att folk kan ta på sig att skriva in sig själva. Den listan som står ovan är den listan som gäller. De som inte har betalat innan fredag eftermiddag kommer inte att få spela. Detta förutsatt att det inte har funnits någon anledning/särskilt skäl för att betalning har uteblivit. Sådan anledning skickas via PM till mig.
Skriver nu inte ut hela listan utan enbart de som INTE har betalat. Komplett lista står ovan vid behov. De som inte har betalat hittills följer:
Lag TAN: 33. Miss Hyde - GRU - TAN 44. christofer - WCD - dcu 53. Punisher - ASK - ACU 65. Ho-Tep - Dennis- Wüstertarn 67. Tompagbg - Wüstertarn 82. Mike "SGG" - PMC
Totalt 6 st.
Lag OD: 4. Have - Have - SMD - Woodland 7. Mad Max - Magnus - SMD - Woodland 10. Addo - Christoffer - SMD - Woodland 23. Tintin - Daniel - TEA - Belgiskt 24. TP_ - Mattias - Woodland 35. Åkeborg - Daniel - TEA - M90 45. Dennis - D.Andersen - Woodland 54. Tjit_Tjat - Andreas - TEA - Woodland 74. Kenneth - GBG FC - OD/DPM 77. Fredrick - M90 82. Y-front
Totalt 11 st.
Sen vill jag även (än en gång) påpeka att jag har fått in 3 omärkta betalningar. De som står med på listan och har betalat skall omgående skicka ett PM till mig med överföringsuppgifterna. Annars tar jag pengarna till egen ficka och köper glass, eller med tanke på vädret kanske varm choklad.
Postat: 27 mar 2008, 17:05
Klasse, nummer 53 i TAN-listan var en dubbelpost av Punishers namn som nu Muerte har tagit. Nummer 74 i OD, Kenneth, ringde och sa att han betalar i dag samt att Muerte betalar också i dag. De pengarna torde vara på banken i morgon.
_________________ Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen. R.I.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori