Saker att låna ut:
Jag har lite saker som jag kan tänka mig att låna ut.
1x 18c mag : Lånat till PorraN
1x Mp5k (orginal, bra som bakup) med 3 std mag :
1x Bälte med 2x mag fickor :
1x grön basker med ksk märke på :
1x Rysk jacka :
1x hemma gjord skydds väst :
1x Skyddsglasögon :
Krav: att låntagaren betalar för alla skador, reparationer eller försvunna saker som försvinner.
Edit: Har hittat lift från borås! Tack så mkt alla för hjälpen!!
Edit: Har 2 kaffepaket Zoega, Mörkrost brygg säljes för 25:- st...har ingen nytta av dom...kan koka upp dom och ta med mig dom för den som vill... kan inte garantera att det är varmt dock när ni får det... har eventuelt en gevalia också
för den som vill ringa kan göra de på detta nr: 0706534213
Tyckte det var ett bra spel, MEN terrängen var OTROLIGT jobbig att orientera sig i vilket resulterade i diverse vilsegångna soldater, iaf om amn aldrig varit på området förr, sedan att scenariot ändrades såpass mycket så att TS1 bara hade ett objektiv att fullfölja gjorde det i princip omöjligt att utföra då üdrf kunde postera 60 man på EN och samma plats och snällt vänta på oss 25 och skicka oss tillbaka till stenåldern!
Men ett riktigt härligt gäng var vi som var ute och alla var mycket trevliga.
Vill även tacka Hobo Ranges för en grym tältnatt, väntar spänt på midnattsfilmen
Ser även fram emot resten av eventuella bilder samt filmer!
Cheesus, det var jobbigt! Kompass till nästa gång. Festligt var det i alla fall, men scenariot blev lite pooped... 25 stycken ska ta en post som vaktas av 55
Blev medlem: 03 maj 2006, 19:51 Inlägg: 68 Ort: Svingeln, Göteborg
Tack för trevligt spel! Det var väldigt svårt att i förväg veta vilken typ av spel som folk var ute efter och hur deltagarna var vana att lira och jag hade en farhåga om att många "söndagsspelare" inte skulle gilla milsim-light-stuket vi körde. Denna farhåga var dock helt missriktad då alla spelare entusiastiskt deltog i spelet och glatt åtog sig alla uppgifter de blev tilldelade. Det kändes iaf från mitt håll som att det var väldigt bra att ha en central ledning även om det inte alltid fungerade perfekt med avlösningar och radiokontakt.
Återigen, tack för ett roligt spel, även om jag inte sköt en kula.
Kom gärna med feedback på ledarskapet, taktiken och lagets agerande över lag.
EDIT: Jag vet inte om styrkeförhållande var så himla illa ändå, vi hade många meter skog att täcka och vid minst ett tillfälle var det lite småhårigt.
_________________ "Allah har stor, men jag har större" - Cat Rapes Dog
tackar för ett trevligt spel. De vi prata om efter spelet va de som fallen angel skrev ovan.va lite jobbigt att alla 60 pers bara vänta på oss.
Det sköts på oss en hel del som va utskjutna. Lite vårat fel för vi inte hade dukar. Men tänk en gång till innan ni skjuter.
De va grymt kul att vi inte använde bindlar. det förrvirrade nog rätt många
Roligt att Mad John anstränger sig att arrangera spel.
+ trevliga med och motspelare
+ intressant terräng, om än något snårig på vissa ställen
- inte ok att huvudarrangör inte kan nås, ffs skaffa radio!
- lite väl tunt scenario, vet ej vad TS1 gjorde, men UDRF hade behövt fler uppgifter, exempelvis patrullera av specifik plats, hämta saker, bygga OP, inte bara vakta basen och gå patrull.
- säkerhetstänkandet. När man ber folk högt och tydligt att göra patron ur, och tömma bössan, så vill man inte behöva be tre gånger. Exempelvis är det oerhört respektlöst av de två SDG7spelare både jag och King behövde säga till tre gånger, och som tycker att det är lekstuga vi håller på med. Det är en sådan sak som ganska enkelt kan få en portad eller icke önskvärd på spel, jag kan förstå att man behöver förklara säkerhetstänkandet för nya till spelet, men inte att behöva ta en diskussion om det, skärpning!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori