Råkade springa in i denna video och tänkte den kanske är kul att se för er som kör G36C. Han envisas han med att kalla den "machinegun" vilket man får stå ut med. Han är ju kanadensare har jag för mig
_________________ “Any group is weaker than a man alone unless they are perfectly trained to work together.” ― Robert A. Heinlein, Starship Troopers
Inläggsrubrik: Re: rätt ok video om rs G36C (bra ultrarapid osv)
Postat: 13 feb 2013, 07:03
Förnamn: H
Efternamn: A
"coke" är ok i engelskt (amerikanskt) sammanhang man säger så i de officiella HK-usa videorna om jag inte har fel.
jag har iaf för mig jag såg nån officiell dokumentär eller "infomertial" där de sa "coke" efter ha börjat med att förklara att det heter "koch" på tyska och fortsatte säga "coke" resten av videon.
Det är ofta så att tysk-amerikaner (vilka är den största etniska delen av befolkningen) amerikaniserade uttalet på sina namn. Svenskättlingarna har även gjort detta till viss del. Ibland ändras stavningen till och med. De verkar ha använt denna traditionen i detta fall.
_________________ “Any group is weaker than a man alone unless they are perfectly trained to work together.” ― Robert A. Heinlein, Starship Troopers
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori