Förnamn: H
Efternamn: A
hade varit kul om kanske kolsyregranater eller så blev tillåtet. någon enkel modell som markerar ok utan att skräpa ner och inte har nån risk att skapa "alarm". För jag gissar att det är pga "alarm" risken som de ej är tillåtna(?).
Jag vill inte skapa diskussion. CY är bra som det är
_________________ “Any group is weaker than a man alone unless they are perfectly trained to work together.” ― Robert A. Heinlein, Starship Troopers
Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Jag tror tyvärr inte det är någon bra ide. Allt med krut är helt förbjudet. Smällarna kan som sagt locka till sig fel uppmärksamhet. Vi ska prata med ägaren, så får vi se.
Mvh Sea Shepherd
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Förnamn: T
Efternamn: S
Jag tycker det är ganska bra som det är just nu då man slipper att bära hörselskydd. Ifall du vill använda granater så finns ju alltid Bockaby och Fabriken nära till hands.
_________________ "Perhaps Rome fell the same way. On a sword of misadventure, made by its own lies and delusion."
Förnamn: H
Efternamn: A
Som sagt CY är bra som det är.
Finns ju fördelar att bara behöva fokusera på sin karbin och slippa hörselskydd Om man ska prova granater på den bana är väl kolsyra ett alternativ i så fall. Då slipper man kanske hörselskydden. Kanske att man låser reglerna till en viss model.
Personligen känner jag inte behovet av granater dock på den banan, men är heller inte mot det.
_________________ “Any group is weaker than a man alone unless they are perfectly trained to work together.” ― Robert A. Heinlein, Starship Troopers
Blev medlem: 18 dec 2011, 01:41 Inlägg: 17 Ort: Wasteland eller GBG
Förnamn: Johannes
Efternamn: Carlsson
Hade gärna sett att folk bekände färg när dom postar sina klipp så man vet lite mer vad man ska titta efter.
Sen skulle jag nästan vilja dra igång en liten tävling: Resterande kulor i påsen efter spel till den som med sin hjälmkamera har fått tydliga kills med side-arm. Först till kvarn och förvänta dig inga mängder.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori