Förnamn: Stefan
Efternamn: Karlsson
Här kommer det lite bilder från dagen. Plockade dom rätt ur kameran så redigeringen är obefintlig. Nästa gång ni ser mig i busken, så blir det nog med vapen i hand...
/Stefan
_________________ ODA 162 18Z ---------------------------------------- Observe everything, admire nothing!
Nu kommer det en laddning till. Hoppas att det inte är för mycket dubletter eller liknande bilder. Sedan kommer det inte mer. Resten var missad fokus, grenar i ansiktet och andra saker som inte var så roliga. Men dryga 40 användbara av 130 är inte så illa...
(Missade visst att vrida på en. Men ni får vrida huvudet eller skärmen, vilket som blir enklast)
Är det nån bild som ni vill använda till nåt, så säg till, så kan jag redigera bättre samt lämna ifrån mig en med större upplösning.
/Stefan
_________________ ODA 162 18Z ---------------------------------------- Observe everything, admire nothing!
Tyvärr kan jag inte på söndag då jag skall förära Sveriges baksida med en visit. Och veckan därefter är det ju mässan i Torslanda (och retrotvspelsmässan).
Men söndagen efter det så tänkte jag att jag skulle vara med. Då borde jag fått hem min beställning från tyskland med kläder och så också...
/Stefan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori