Bara dumt och fult? eller är de en smart idee så man kan filma under små strider utan att hålla i kameran?
Här är en bild på hur det typ ser ut när man har skruvat fast Digital kameran på soft air gunen.
Här är en bild på hur de ser ut med Kameran på. Bilden har jag krympt för att det skall gå fortare att öppna den.
Här är en liten kort film på hur de ser ut när man filmar under spel. OBS! jag ladda upp den via google så de blev väldigt dålig kvalite, Det var en väldigt bra bild innan upload.
Ja det är ju inte direkt snyggt på bössan, men funktionen är ju jätte bra. Bra bild och video. Mycket 3D shooter wipes, men det gör inget. Dock är det så att man ofta in springar med bössan uppe i spel, så man får bara massor video av marken man springar förbi. Även under strid är det inte hela tiden man har bössan uppe, så där finns risk att filmen kan blir ganska tråkig. Upp för test helt enkelt
precis jag måste ju ändå testa de! den är ju bara på skruvad så det är väldigt lätt att lossa den igen men tyvärr måste jag vänta ett tag för jag har inte pengar till buss och spel just nu på grund att en viss räkning som jag inte hade räknat med:P
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori