Tjenare, Jag vet inte riktigt till hundra procent hur man lägger upp bilder, Jag har läst om de men har aldrig riktigt förståt mej på. Så mina bilder finns på min hemsida. http://www.softairgun.tk
Gå gärna in och kolla på dem två bilder som finns och ena glock testet.
Säg gärna vad ni tycker och vad som skall ändras. Mvh Marcus
Senast redigerad av killenmac 15 aug 2008, 15:13, redigerad totalt 1 gång.
För det första tycker jag inte du ska använda ordet DÖD/DÖDAD,för det låter inte så bra och ser inte bra ut om en utomstående läser det. Sen är jag ingen expert på stavning och meningsbyggnad men du bör kolla upp det på sidan. Och sen undrar jag varför ni hittat på egena namn på spel som redan fins? Tex STRATERGY WITH "FINESS" fins ju redan men alla andra säger VIP för ett sådant upplägg.
Och den bilden du gjort och förklaringen på ett spel fattar jag inte ett vettigt smack av.
"Här är en bild på hur man typ kan spela.
Man har två gruppchefer, fyra menig och två sjukvådare.
Ena gruppchefen går åt höger den andra åt vänster, Generalen går rakt
fram men inte långt i från basen. Höger och vänster gruppen skall ha koll in
mot mitten om fiende dyker upp. "
Basen är väl knappast flyttbar så hur ska Generalen då kunna röra sig??? Om båda grupperna håller koll in mot mitten så ser dom ju bara varandra och FI kan fritt komma utifrån och anfalla. Och om detta nu är ett plan för VIP så bör Generalen va i mitten skyddad från alla håll eller??
Lite saker jag la märke till som du kan ändra på Ha det gött
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori