Hej har ni sett att det finns nya nerbrytbara hel biologiska BBs på marknaden. Bryts ner efter 11 till 12 månader. Tillverkas i Belgien och säljs av Fakewar.
Nu är det väll läge att prova dessa så våran närmiljö får en chans att må bra i framtiden. Skulle ju underlätta för oss som vill motivera våran hobby i skog och mark gentemot markägare, kommuner mm.
Har en alldeles utmärkt balans i materialet och rundheten ligger på 5,930 +/- 0,0077mm. Har provat dessa och är hel nöjd med resultatet. Inga trasiga kullor i magen eller i bössan utan går precis dit jag vill att de ska gå när jag provskjuter på min inskjutnings bana.
Förnamn: Peter
Efternamn: D
Det låter intressant, vet du om det finns några test eller dylikt gjorda där de klargörs vad kulorna innehåller och att de verkligen är nedbrytbara och miljövänliga?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori