Förnamn: Robin
Efternamn: van Manen
Nu vet jag inte om detta är rätt forumdel för detta inlägg, men hur många skulle uppskatta ifall jag gjorde en 3D-värld av Bockaby inuti spelmotorn Arma 3*? Skulle även vara möjligt att göra Bergsjön också.
Detta skulle användas för att skapa strategier och scenarion som i framtiden kan provas på i verkligheten.
De lät kul i mitt huvud så jag låter er höra mina ord och lämna eran egna åsikt om detta skulle vara något ni skulle uppskatta.
Mvh Syltpasta
*Är ett spel som reflekteras som en krigssimulator. Man kan åka alla tänkbara fordon.
Förnamn: Peter
Efternamn: Lundqvist
Rolig ide, rädd att den kommer användas ytterst sparsamt dock. Varför inte en hel airsoftmodd? =D Men jag skulle absolut kunna nka mig att springa runt i en virtuell Bergsjön och få in riktmärken och grejer. Men för att det ska vara någon ide så lär det ju bli ganska detaljerat. Orkar du?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori