Förnamn: Teodor
Efternamn: Ferm
Hej har en aug steyr A3 som jag skulle vilja uppgradera till en billig peng. Vad är ett måste Att ordna till den? Främst vill jag få mer range och anslags energi. Är ny inom airsoft världen så bifoga gärna lite bilder så det blir lättare att för stå sig på
Är även ute efter ett kikarsikte men är inte så duktig påt Några rekommendationer till vettig peng Gärna 3x förstoring men kom gärna med förslag och även med +\- med siktet
Förnamn: William
Efternamn: Bourne
Några kloka ord som Sport här på forumet sa till mig på helgens spel:
Skaffa en till bössa innan du börjar skruva med något som inte är trasigt. Och när du väl skruvar, byt en sak åt gången istället för allt på samma gång.
_________________ Sure it matters who's got the biggest stick, but it matters a hell of a lot more who's swinging it.
Skaffa en backup innan du bryter isär en bössa. Allt som kan krångla kommer att göra det, speciellt om du inte har en extra. Finns inget mer frustrerande än att sitta med en bössa i atomer och panikskruva för att få skiten att fungera till nästa spel
Förnamn: Teodor
Efternamn: Ferm
Har en kompis som hållt på länge inom airsoften som kommer hjälpa mig detta är inget jag kommer våga mig på i första taget utan att veta hur man Ska göra
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Billiga mid-caps till AUG hittar du antagligen inte. Sett till hur fenomenalt billiga M4- och AK-magasin det finns. Men MAG-magasinen till AUG tycker jag funkar superbra och kostar ~120kr/st (exkl frakt) från Hongkong.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori