Förnamn: Robin
Efternamn: Halldin
Till och från att jag köpte bössan på Rödastjärnan så har jag haft problem med matningen, när jag köpte den så var den redan trimmad från rödastjärnan, lite grejer utbytta och så, och jag TROR den funkade fint första spelet jag körde.
Men senaste 4-5 spelen så blir det samma problem varje gång. Jag sätter i ett nytt mag, och första 20-30 kulorna bara ramlar ut ur pipan, de kmr bara en halv meter.
Efter jag matat ut de första gänget kulorna så går bössan svinbra igen.
Någon som känner igen problemet? Kan det vara magasinen? kör Cyma plåtmag 130 cap tror jag. Det känns på något sätt som att första kulorna matas upp för hårt så det samlas för mycket kulor som sedan bara rinner ut ur pipan.
Förnamn: Robin
Efternamn: Halldin
Jo, vet dock inte hur lång garanti, köpte den för över ett år sedan men har liksom bara stått ut med problemet, eller kört med min ak istället. Tänkte om det är något som är lätt att fixa så kan jag göra det själv, om någon känner igen problemet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori