Jag är intresserad av att antingen skapa eller att gå med i ett befintligt lag.
Grundtanken för laget är att lära känna andra airsoftare som är villiga att lira tillsammans, så ofta det bara går. Och i med att vi spelar ihop mycket även blir ett mera sammansvetsat lag framöver. Om du känner som jag, tveka inte att kontakta mig antingen via PM eller här i tråden.
Kommer att finnas på plats på följande spel. Om det är så att du vill träffas och prov spela tillsammans och tjöta.
Har tänkt mig en Amerikansk influerat lag med något av följande: Gear: Platecarrier eller Chest rigg Cammo: Woodland, Mc, A-tac eller något annat snyggt amerikanskt cammo som vi kommer överens om att använda. Vapen: M4,M16,Scars eller de andra typer av vapen som amerikanska armen har använt eller använder Pistol. Valfritt Amerikanskt
Lite om mig då: Jag är kille på 22 år snart 23. Har pluggat på Teknikhögskolan i Göteborg. Arbetar nu som rör konstruktör på ÅF i Göteborg.
Spelat airsoft i snart 2 år. Kört både som svensk och ryss. Men har på senare tid fastnat för USA inspirerat.
Min amerikanska setup så här långt är: Gear: Amerikanske ranger chestrigg runt år 2000 i woodland Cammo: Woodland Vapen: M4A1 block 1, SCAR-L Pistol: M9A1
Som sagt tveka inte att höra av er om ni har några frågor eller vill prata vidare alltid kul att träffa nya vänner
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori