Förnamn: Peter
Efternamn: D
VSAF söker en kortare reklamfilm för föreningen. Syftet med filmen är att kunna visas på hemsidan, konvent, diskussionsforum etc. för att visa hur vi spelar airsoft och ge en liten hint av vad VSAF står för. Exakt hur detta skall se ut lämnar vi upp till er filmmakare tänkt dock på att myndighet, kommun och dylikt är tänkta tittare, så ett smakfullt innehåll är rekommenderat (Tips: Se vårt syfte i stadgarna för lite ledning).
Filmen får endast innehålla filmsekvenser, bilder och ljud som du har tillstånd att använda samt tillstånd att överlämna visningsrätt för till VSAF.
Priset till vinnaren är evig tacksamhet från övriga i föreningen, en stor skopa ära och 3kg Bio-kulor.
Det finns i dagsläget ingen deadline, återkommer på den punkten.
Inläggsrubrik: Re: Filmtävling: En liten film om VSAF
Postat: 21 mar 2010, 20:28
Förnamn: Nima
Efternamn: Foladi
Hej,
Det vore bra om ni kunde beskriva lite mer utförligt vad ni vill förmedla med filmen. Saker som ni vill visa eller lyfta fram, etc. Jag har ett företag som sysslar med sånt, men kommer inte ha tid att delta i tävlingen själv. Däremot är jag villig att ge tekniska råd till de tävlande som är intresserade.
Inläggsrubrik: Re: Filmtävling: En liten film om VSAF
Postat: 09 maj 2012, 22:27
Förnamn: Jay
Efternamn: Ortega
jag är helt ny i det här spelet...så varför spelar jag airsoft??? ju jag ville göra något där jag varvar ner mej själv ifrån staden liv ...det blir ganska trottsamt ibland med bara arbete o vardagsliv sköta familjen...om o om. 2a ha kul o träffa andra airsoft spelare..också åka spela.på annan stad. 3a jag trottnade på att bara hjärndöd kuta vid sedan av vägen...på airsoft är en kanon träning bra för kropp o hälsan...man är vaksam, springer klättrar ligga på marken medan man bär 3kg metall bit plus massa annat på kroppen. 4a ärlighet... 5a hjälpsam(nybörjare som jag i söndags fick/erbjuds hjälp av andra erfarna spelare) 6a ....det finns säkert flera skäl ....(ju jag kom på att nästa gång så tar jag med mig en kompass ...jag blir helt snurrigt o vilsen i skogen hahaha) det e positivt att jag lär mig nya saker som jag trodde aldrig jag behöver förran nu )
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori