Inläggsrubrik: Re: sambeställning Hobby King - batterier
Postat: 20 aug 2013, 20:17
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
helt klart på! Har själv var sugen på att dra ihop en sambeställning, gött att någon tog initiativ. var en laddare iaf, vilken kan jag PM'a dig lite senare, och några batterier..
Postat: 03 sep 2013, 19:38
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Pga lite strul, 2 saker lades inte i korgen när jag försökte få till extra rabatter, fick jag göra ett tillägg. Det verkar som de tappade bort extrabetalningen för detta. Så i går mailade jag och frågade. De verkade ta saken på allvar
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Postat: 12 sep 2013, 22:00
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Nu har det kommit. Frakten blev på 90 kr, och är fördelad efter andelen i värdet på beställningen (exkl frakt). Exempel: Jag beställde för 30% av beställningsvärdet, så jag tar 30% av frakten.
Postat: 12 sep 2013, 22:22
Förnamn: William
Efternamn: Bourne
Janosz skrev:
Nu har det kommit. Frakten blev på 90 kr, och är fördelad efter andelen i värdet på beställningen (exkl frakt). Exempel: Jag beställde för 30% av beställningsvärdet, så jag tar 30% av frakten.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori