Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Själv har jag bara sett FG-modellen bland några enstaka killar i Bockaby respektive Container Yard. Men min uppfattning av mönstret är att det är på tok för ljust, likt Multicam. Åtminstone i svensk skog de stora delarna utav året. Den ljusbruna basen lämnar säkert god potential runt torr-områden - såsom vass, torrt gräs och sand.
Med det sagt så utgår jag från de modeller jag sett. Användarbilder på mönstret finns knappt att finna utan allting är fräcka promo-bilder från tillverkarens hemsida. Men även här skiljer sig mönstret rätt mycket från bild till bild.
Dock liknar detta inte alls de FG-modeller jag sett. Vare sig det handlar om lokala variationer, testexemplar eller att modellerna i handeln är kopior vet jag inte.
Tror personligen att orginal atacs kan funka rätt bra i våra skogar. Spec sensommar höst, finns tillverkad av 101 med och den är på tok för ljus
Själv skulle jag vilja ha en m90!i fg stil på cammot. Dvs utsuddade konturer samt att svart byts till brunt
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Mja, även Crye Precision Multicam är ju ljusbrun i basen. Således blir den enormt ljus de gröna månaderna på året. Men kinatillverkade modeller lämnar större utrymme till variationer exemplar till exemplar.
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
Om du söker kvalité och inte vill betala en hel del pengar gå på en issued Marpat. Finns nya oöppnade förpackningar på ebay för småpengar.
Medans en AOR2 uniform i bra kvalité går på ca 3000 (Då är det toysoldier klon, där bra sömmar och bra material används, samma som på riktiga). Eller dubbla i bästa fall om det skall vara Crye
Allwin funkar men som med alla kinakloner så skiftar den i färger och kvalitén kan vara bra eller så är den helkass.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori