Förnamn: Viktor
Efternamn: Ekstrom
Hej.
Jag har lite funderingar kring min Lawman STI Co2 GBB pistol "http://www.rodastjarnan.com/airsoft/sti-lawman-1911-co2-gbb-20449"
Som det är nu så kan jag inte använda den i som en pistol ska användas då kolsyremagget gör att utgångshastigheten blir för hög, min fråga till någon kunnig är. kan jag köpa dessa "http://www.strikerairsoft.se/tillbehor/magasin/pistol/magazine-gbb-1911-we-15-rds.html" Magasinen till min pistol, är de kompatibla med lawman STI???
Blev medlem: 06 apr 2013, 20:12 Inlägg: 51 Ort: Göteborg: Hisings Backa
Förnamn: Pierre
Efternamn: Wallden
om den pistolen har en utgångs hastig het på 100m/s med 0,20g kulor så räknas den som CQB och där med har du 0 meter säkerhets avstånd så för du behöver nog inte göra det
Förnamn: Viktor
Efternamn: Ekstrom
Tack för svar. Jag har inte chronat pistolen än. det kan ju hända att just min inte gör över 100. beror ju på väldigt mycket hur tät den är etc. det jag hört om Co2 dock är ju att de inte är att lita på, att de första skotten tex kan vara en bra bit över 100ms.
får testa helt enkelt . skulle kännas tråkigt om man drog till nån på cqb avstånd och den helt plötsligt gör 120. (känner att den varierar en hel del )
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Köp dig en billig chrono från ehobby och töm magasin efter magasin, patron efter patron... och se hur den chronar. Så jag testade min PT92 för att vara helt säker på att den absolut inte ligger över CQB.
Förnamn: Camilo
Efternamn: Quiroga
Ta med den på nästa spel och låna chrono om du inte kan/vill köpa i det här läget. Vi är alltid några som har med oss det. Är jag med så kan du gärna testa mina gasmag och jämföra etc..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori