Förnamn: Filip
Efternamn: Luttren
Tjenare allihop!
Här kommer en fråga som bubblat upp efter mitt intresse att inrikta mig på US MP "Militär polis" då jag upptäckt efter mycket läsande och runtfrågande att nästan samtliga amerikanska militär poliser (som jobbar i fält/krig) har en M203 på sina M4or.
Så min tanke är såklart att skaffa en M203 till mitt gevär men när man kollar runt så finns det en hel del att välja på.
Mina frågor till er
Madbull, Boyi, Matrix, Echo1, G&P etc etc så många att välja på, vissa kostar 1200 andra 600 sek, men är det någon större skillnad på dem? (Jag vet att G&P har fixat räfflat rör för att få bb'sen att flyga längre)
Granaterna, samma här är det någon större skillnad på dem? Många rekommenderar MAG men allt är ju cnc svarvat i aluminium så det borde inte vara någon skillnad på en som kostar 200 kr mot en som kostar 700 kr st eller? (För mig känns det som att man betalar för märket har jag fel?)
kastaren ifråga är hyffsat ointr typ rör med en grej som trycker samma lika . granater däremot är skillnad själv kör jag med billiga grejer kastar typ 10-15 mtr ska det vara ngt ska det vara madbull hp vad jag hört då kan du kasta plast upp till 40 mtr iofs 1000 :- riksdaler st allt beror på vad du tycker körde med mina i lördags och det funkade bra tycker jag man får provpanja lite och sedan hålla ett avstånd som funkar för de granater man har
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Förnamn: Filip
Efternamn: Luttren
Så du menar att det är så stor skillnad ändå. Låter ju som att de dyrare är tätare då. Kanske man ska prova att köpa en billig och byta ut gummit i den
Tack för svaret Cappet.
Några andra som har tankar eller erfarenheter om detta område?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori