Någon som vet vart jag kan få tag i en barrelnut för ett MK18 RIS. Köpte ett begagnat och pappskallen som sålde det vägrar skicka med barrelnuten som behövs för att montera den!
Förnamn: Camilo
Efternamn: Quiroga
Det är tyvärr det som är det dumma.. man kan inte enkelt se det utan får förlita sig på vad som står i texten. I första länken stod inget om det och då antog jag att den var för standard TM M4 gängning.... Assumption is the mother of all fuckups dock så paranoid som man är kollade jag upp Socom Gear Barrel Nut på andra siter och det verkar som att de bara gör en version av den för just G&P bössor.
Jag har svårt att hitta just standard barrel nut verkar det som men jag skulle väl göra följande: Det är Madbull som gör Daniel Defense kopiorna och på deras sida så finns det inte som en separat product. Deras spare parts del verkar tyvärr bara vara för deras granater men ett mail till "g m @ m a d b u l l a i r s o f t . c o m" där man ber om part-number för just en barrelnut till en MK RIS rail borde hjälpa. Man tycker att en sådan del kan senare beställas via Redwolfairsoft, Evike eller annan större butik
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori